Onderhoud server

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunted Network Spelers,

Dankzij een paar spelers die een bug hebben gevonden waarmee ze een paar miljard tokens hadden gegenereerd zijn wij nu in Onderhoud Modus.

Daarom zullen wij de FACTIONS server moeten rollbacken 1 dag terug om alle gegenereerde tokens uit het spel te halen.
We moeten ook de bugs vinden en fixen.

Het is nog onzeker wanneer de server van de whitelist gaat. Mogelijk later deze middag.

Mvg,

Haunted Staff

Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: Nomxenix

MIles

Niet Verified
19 dec 2014
47
7
109
22
HOE LANG DUURT DIT? IK VERVEEL ME DE APPELSAP HIER MAN

snoezel2003

Niet Verified
29 mrt 2015
2
0
35
21
kan je nu wel gwn dingen kopen in de winkel (op de website) want wouw eigenlijk iets kopen en toen zag ik dit O,o btw echt jammer dat sommige mensen dit doen

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
kan idd niet alleen factions sluiten? Als de rest open is, kunnen heel veel mensen weer gewoon haunted!
Behalve als je alleen factions speelt, maar dat speel ik niet xD

Thijs
als er zo veel mensen op de server zitten gaat het rollbacken nog trager en kan je nog langer wachten

Joris1093

Niet Verified
16 okt 2014
33
0
42
28
als er zo veel mensen op de server zitten gaat het rollbacken nog trager en kan je nog langer wachten
ja, maar dan kunnen de 1000 mensen die geen factions spelen weer leuk verder spelen. dan hou je de server mooi draaiende ipv dat mensen naar andere servers gaan...

jabbecool11

Niet Verified
2 aug 2014
4
0
38
25
Ja, duurt wel lang xdd.. Btww als jullie met factions bezig zijn, kan skyblock enzo toch wel open

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ik ben met alle servers bezig Jabbecool11, ik gebruik voor algemeen onderhoud.

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Mensen.. Cmon ga wat anders doen. Ga lekker een spel doen, naar buiten of gamen. De server zal snel online gaan :) ik vermaak me nu prima. Er zijn zoveel andere leuke dingen te doen.

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Miss leren voor school buiten balletje trapen ? Tv kijken FIFA 15 ?

Tigerking76

Niet Verified
11 jan 2014
206
60
199
Alle server staan op een appart... hoe moet ik dat zeggen... 'netwerk'. Als er 100 mensen op survival zitten, heeft dat geen effect op de factions server.

Status
Niet open voor verdere reacties.