Geweigerd Onterecht!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thunder_Captain

Niet Verified
7 feb 2015
36
0
40
22
Oke @dauwdruppel ik wou me broertje dit laten oplossen maar nu ga ik me er toch mee bemoeien.
Allereerst, ik ben onterecht verbannen voor zogenaamde x-ray. ik was gewoon in de partymine random aan het minen en ik vond een beacon. na de reset deed ik hetzelfde en vond ik weer een beacon. En ja ik snap dan dat jullie dat op X-ray vinden lijken want dat zou ik zelf ook denken als mod.

Maar als ik word verbannen betekent niet dat niemand van mijn familie in dit geval mijn broertje _TheFuner_ meer op Haunted mag spelen toch? dus hebben jullie eigenlijk geen reden om hem te bannen, en mijn ban dus te verlengen aangezien er ook niks over in de regels staat en desnoods wat ik toen al zei kom anders een keer skype ofzo dan vraag ik of me broertje ook komt en dan kunnen we/hij het uitleggen.

@dauwdruppel
mvg LahSquaD_

Walking_Fridge

Niet Verified
13 sep 2014
393
36
129
27
Beste @Thunder_Captain, ik heb jullie unbanned onder voorwaarden waarmee jij akkoord bent gegaan.

En aangezien jij weer hacks hebt gebruikt zie ik hier geen reden om jullie te unbannen.
Aangezien wij niet meer naar de 'familie' smoes luisteren.

Gebruikt de 1 hacks heb je het gewoon verpest voor derest.

Gr. Walking_Fridge

@dauwdruppel

Thunder_Captain

Niet Verified
7 feb 2015
36
0
40
22
Maar kijk walking_fridge ik heb gewoon niet gehacked het was echt toeval dat ik die beacons vond en mijn broertje heeft geen hacks gebruikt maarja ik besloot geen unban te vragen want ik dacht dat ik dan juist 6 maanden verbannen zou worden omdat jullie zouden denken dat ik gewoon weer hackte zoals nu het geval is
@Walking_Fridge

gr. LahSquaD_

Walking_Fridge

Niet Verified
13 sep 2014
393
36
129
27
@dauwdruppel zal hier over beslissen.

Gr. Walking_Fridge

Thunder_Captain

Niet Verified
7 feb 2015
36
0
40
22
Dat heeft mijn broertje volgens mij al uitgelegt in zijn topic maar oke. veel mensen durfen niet te pvpen op prison vooral niet tegen mensen met een hoge rank dus daarom gebruikt mijn broertje verschillenden accounts om mee te pvpen.

mvg : LahSquaD_
@dauwdruppel

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
er is geen bewijs dat hij ze alleen maar gebruikt jij kan ook gewoon toegang tot de accounts hebben en wat @Walking_Fridge zei: Aangezien wij niet meer naar de 'familie' smoes luisteren.

Gebruikt de 1 hacks heb je het gewoon verpest voor de rest.

Dus bij deze is nogmaals de unban afgewezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.