Gesloten Onze beacon is gestolen en allen iron erbij!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuperBrute

Niet Verified
22 mei 2015
11
0
20
3 maanden geleden (beetje laat) is onze beacon gestolen door reaperskeleton01 maar we willen hem terug wat moeten we nu doen!?

Oerbeer

Niet Verified
6 jun 2014
164
40
139
36
Dit is inderdaad wat aan de late kant. Op welke server was dit, en kun je de situatie wat preciezer uitleggen?

SuperBrute

Niet Verified
22 mei 2015
11
0
20
Dit is inderdaad wat aan de late kant. Op welke server was dit, en kun je de situatie wat preciezer uitleggen?
ja mijn vriend sem28 had hem getrust (ik weet niet waarom) .toen gingen wij even weg, en toen kwamen we terug ,toen zij hij dat diamondbowgirl het het met een hack gedaan had (hij zei dat ze heeel snel vloog en alles gegriefd had). maar toen kwam zei met een premium user lotte aan en zei dat ze er niks van wist. een week later vroeg hij(reaperskeleton01) of ik hem wou trusten (ik heb 2 beacons) maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan maar drong heel erg aan (ik vroeg waarom wil je trust? hij zei: Da vind ik gewoon chil) maar ik wou me beacon niet kwijtraken toen uiteindelijk ging hij weg. nu heeft hij ban maar ik wil me beacon terug!

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Door het late reporten kunnen we denk ik niet meer in de block logs kijken op de plek waar de beacon zou hebben gestaan om te zien wie hem heeft weggehaalt, We hebben bewijs nodig om er wat aan te kunnen doen. Zo moeten we ook kunnen zien dat je daar een beacon gehad hebt om eventueel door rollback de beacon terug te halen.

SuperBrute

Niet Verified
22 mei 2015
11
0
20
Door het late reporten kunnen we denk ik niet meer in de block logs kijken op de plek waar de beacon zou hebben gestaan om te zien wie hem heeft weggehaalt, We hebben bewijs nodig om er wat aan te kunnen doen. Zo moeten we ook kunnen zien dat je daar een beacon gehad hebt om eventueel door rollback de beacon terug te halen.
maar wat moet ik nu doen? (het was trouwens op de hauntedmc server

Status
Niet open voor verdere reacties.