Geweigerd Onzin

Status
Niet open voor verdere reacties.

robin.verschoor

Niet Verified
15 mrt 2016
7
0
20
22
Wederom ontvangt u van de ouder van de gamer Robin Verschoor dit bericht. Ikzelf game dit spel niet, maar vind hier een onterecht behandeling van mij zoon. Ik wil weten waarom het geklier niet ophoud. Hij heeft niets verkeerd gedaan en nu is het zogenaamde bewijs ook weer niet goed. Ik speel zelf ook allang verschillende spellen maar als een speler (zonder bewijs) onterecht bannen is niet toegestaan. Hij heeft zijn screenshot aangeleverd en nu is dat weer onvoldoende. Belachelijk om dit te zeggen als de ban onterecht is.
Ik wil nu wel eens weten waar ik als ouder een klacht in kan dienen over deze handelswijze. Voor mij is de maat nu vol. Graag de ban nu gelijk verwijderen. Ik vind het jammer dat ik het nu zo moet zeggen. Maar ik begin boos te worden. Ook gamers (die niets verkeerd doen) hebben recht op bescherming. Als u de ban niet opheft dan graag waar ik als ouder een klacht in kan sturen.
Ik heb u al eerder bericht dat indien gewenst u mij telefonisch mag benaderen, waarvan u geen gebruik wenste te maken (blijkbaar).
Ik zie u bericht tegemoet (als ouder) en hoop dat u nu eindelijk eens inziet dat u een fout heeft gemaakt en dat u dit nu snel ongedaan maakt. Nu zonder enige voorwaarde!
Met een vriendelijke groet naar de behandelaar die dit nu oplost.
Jack Verschoor

PS : mijn zoon zegt dat hij geen X-ray heeft en ook nooit heeft gehad en dus ook niet kan gebruiken. De screenshots geven ook aan dat er geen X-ray mod tussen zit!

Shockerz

Supreme
Shockerz
Shockerz ✔
Supreme
24 feb 2015
424
36
194
Geachte meneer Verschoor,

Naar mijn idee was mijn bericht zeer duidelijk. Toen er om bewijs werd gevraagd kwam dit er niet. En het houd een keer op. We kunnen geen kansen blijven geven.

Met betekking tot het hacken. De screenshots kunnen dit aangeven, maar ik vertelde u al dat ik dat niet accepteer als bewijs. Er zijn namelijk tal van oplossingen voor spelers om te hacken dan niet alleen maar in de minecraft map te zien is.

De ban blijft staan.

Gr. Shockerz

robin.verschoor

Niet Verified
15 mrt 2016
7
0
20
22
dan moet u toch echt wat duidelijker zijn of gewoon beter kijken want er is te zien dat er geen X-ray mod tussen staat

Shockerz

Supreme
Shockerz
Shockerz ✔
Supreme
24 feb 2015
424
36
194
Er bestaan diversen zaken als x-ray texture pack of ghost clients.
Vandaar dat we een simpele screenshot van een minecraft folder niet accepteren als bewijs.
x-ray is niet alleen een ''mod''.

Vanwege het feit dat we een enorm aantal spelers hebben waarvan er menig op talloze manieren proberen vals te spelen zijn we zeer strikt in het wel en niet accepteren van bewijs.

Nogmaals mijn collega @xydeltacio heeft Robin een kans geboden terwijl dit niet hoeft en toen is er niet op gereageerd.
En ik zie niet in waarom ik u een andere behandeling zou bieden ten opzichte van andere spelers.
Bij deze sluit ik dit gesprek en verbied ik de optie om nogmaals een nieuw topic aan te maken.
Gebeurd dit wel zal ik het account blokkeren van het forum tot de ban van de server opgeheven is.

Mijn besluit staat vast en de ban blijft staan.

Gr. Shockerz
(topic gesloten)

Status
Niet open voor verdere reacties.