Opnemen voor youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

LeviboyNL

Guest
Hallo beste mensen.

ik ben levi, ik heb een youtube kanaal en mijn vraag is heel kort:
mag ik op deze server opnemen zonder dat ik copyright gezeik krijg.
ik was namelijk aan het opnemen op een andere server en toen is heel mijn youtube kanaal verweiderd. ik ben inmiddels een nieuwe begonnen. maar ik heb mezelf wel voorgenomen om voortaan eerst te vragen of ik wel mag opnemen :p dus bij deze.

Mvg. LeviboyNL
(mijn kanaal heet ook LeviboyNL)

• Like
Reactions: Keeuske_

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
Hallo beste mensen.

ik ben levi, ik heb een youtube kanaal en mijn vraag is heel kort:
mag ik op deze server opnemen zonder dat ik copyright gezeik krijg.
ik was namelijk aan het opnemen op een andere server en toen is heel mijn youtube kanaal verweiderd. ik ben inmiddels een nieuwe begonnen. maar ik heb mezelf wel voorgenomen om voortaan eerst te vragen of ik wel mag opnemen :p dus bij deze.

Mvg. LeviboyNL
(mijn kanaal heet ook LeviboyNL)

Je account kan niet worden geband door het opnemen bij een server. Die copyrightstrike is dan van een liedje geweest ofzo.
Maar opnemen op openbare servers, is altijd toegestaan.

L

LeviboyNL

Guest
Je account kan niet worden geband door het opnemen bij een server. Die copyrightstrike is dan van een liedje geweest ofzo.
Maar opnemen op openbare servers, is altijd toegestaan.

Toch niet :/ ik kreeg een e-mail van ''youtube netherlands'' dat iemand mijn account eraf had geclaimt, omdat hij geen toestemming had gegeven voor het opnemen op die server .

• Like
L

LeviboyNL

Guest
Mh, er zijn er hier meerderen die filmpjes enzo maken. Ikzelf ook. Mag gewoon hoor :)
Ben wel benieuwd naar je moviessss
animaatjes-coole-67560.gif
Yeah thnx mara. Hoe heet je YouTube btw, Dan ga ik even een kijkje nemen en misschien ook nog wel abonneren ;)

• Like
Status
Niet open voor verdere reacties.