Overzetten van bouwwerken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil je jouw bouwwerk(en) overzetten van Haunted 1.0 naar Haunted 2.0?
Vul dan het onderstaande formulier correct in en wij zorgen voor de rest.

Alle ingeleverde formulieren worden 22 maart opgeslagen.
Tot 22 maart kan je nog de laatste wijzigingen aan je bouwwerk aanbrengen.
Na deze datum worden formulieren niet meer in behandeling genomen.
 
Last edited by a moderator:

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Als je bewijs kan tonen dat het je broertje is en het mag, zou het waarschijnlijk wel kunnen.
 
K

Kogetsoo

Guest
Allern je eigen claims, anders is het te veel uitzoekwerk en fraudegevoeliger.

Je broertje vragen een formulier in te vullen helpt.

Groeten,
Koge
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
Allern je eigen claims, anders is het te veel uitzoekwerk en fraudegevoeliger.

Je broertje vragen een formulier in te vullen helpt.

Groeten,
Koge
Mag heel je claim overget worden?
 

Rudeboyd

Supreme
Rudeboyd
Rudeboyd ✔
Supreme
29 feb 2016
5
2
107
:eitacoL
Nog een vraag over het formulier dat ik een tijdje geleden invulde, ik was namelijk Elite op dat moment en ben inmiddels Legend. Is dit van enige invloed?
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.695
1.805
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Nog een vraag over het formulier dat ik een tijdje geleden invulde, ik was namelijk Elite op dat moment en ben inmiddels Legend. Is dit van enige invloed?
Het is nu bij ons bekend, dank voor het melden!
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
Het is nu bij ons bekend, dank voor het melden!
Mag heel je claim overgezet worden want bij mij staat er overal wel iets
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
De totale grootte van je bouwerk mag maximaal 80 x 80 blocks zijn.
Dit zijn dan ook de coördinaten die we willen hebben.

Succes!
Gr. Shockerz
maar mij gebouw is op een elite plot en dat is 120 op 120
 

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
ik heb het formulier ingevuld alleen was het gebouw van de bank wat ik met me broertje dylan161005 had gebouwd voor hauntopia op z ijn plot en nu lees ik dat het alleen je eigen plot kan en heeft dylan het unclaimd en wilde ik het claimen en heeft caosmage_hd het snel geclaimd dus nu kan ik het niet meer claimen :(
ik kijk nog bij het forum hauntopia of ik het kan terugvinden het gaat om plot nummer 127;32
hierbij de link
https://www.haunted-mc.com/threads/bouw-wedstrijd-hauntopia.11259/

als je naar beneden scrolt zie je het bank gebouw
@Shockerz ik hoop dat je hem wel wil overzetten daar zou ik echt heel blij mee zijn
 
Laatste update:

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
ik heb het formulier ingevuld alleen was het gebouw van de bank wat ik met me broertje dylan161005 had gebouwd voor hauntopia op z ijn plot en nu lees ik dat het alleen je eigen plot kan en heeft dylan het unclaimd en wilde ik het claimen en heeft caosmage_hd het snel geclaimd dus nu kan ik het niet meer claimen :(
ik kijk nog bij het forum hauntopia of ik het kan terugvinden het gaat om plot nummer 127;32
hierbij de link
https://www.haunted-mc.com/threads/bouw-wedstrijd-hauntopia.11259/

als je naar beneden scrolt zie je het bank gebouw
@Shockerz ik hoop dat je hem wel wil overzetten daar zou ik echt heel blij mee zijn
zoals dr al gezegd werd en je zelf ook vernoemd alleen je eigen gebouwen dus ik denk dat dit niet mogelijk is

groetjes sneaky
 

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
zoals dr al gezegd werd en je zelf ook vernoemd alleen je eigen gebouwen dus ik denk dat dit niet mogelijk is

groetjes sneaky

Het is het gebouw van dylan en mij maar stond op dylan zijn plot en dylan had /plotme dispose gedaan zodat ik plotme claim kon doen maar toen deed die caosmage_hd het snel claimen dus nu kan dylan ook geen eigen formulier invullen omdat het nu niet zijn eigen plot is en ik had het formulier al ingevuld toen ik zag dat je alleen je eigen claim kan en daarom wilde ik dylan zijn claim over nemen snap je ?
 

Rellebel

Niet Verified
18 feb 2014
21
29
134
Ik heb net het formulier ingevuld, en hoop dat alles duidelijk is. De ranch met racebaan op Heaven is behoorlijk groot, maar Remy zei dat het wel moest lukken, als ik het maar duidelijk aangaf. Vandaar dat ik dat bij deze nog ff wil checken :) In het hoofdgebouw (met Rebel op het dak) staan al mijn chests, dus die wil ik in ieder geval graag mee!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.