Pas op voor namaak - haunted!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunties,

Wij hebben onlangs een server gevonden die de hele hub + website template van ons heeft gekopieerd.
Dus pas op voor deze server!
P.s Gelieve niet het ip-adres in de reacties te zetten
Yj44DTY.png

• Like
Reactions: LittleToNi10
F

FenneEm

Guest
ik kan er trouwens niet eens spelen je hebt een password nodig heb ik nooit gehad

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
@FenneEm je moetje registreren.
En ik had nog ff verder gekeken en kwam er achter (volgens mij) dat de server gehost wordt vanuit Frankrijk :eek:

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
26
W
Beste Haunties,

Wij hebben onlangs een server gevonden die de hele hub + website template van ons heeft gekopieerd.
Dus pas op voor deze server!
P.s Gelieve niet het ip-adres in de reacties te zetten
Yj44DTY.png
Wie gaf jou een disagree? Misschien is dat de kopieër

Doctorchinees

Niet Verified
29 jan 2015
69
26
174
23
bami
lol ik ging op die server en ik zei in het engels dit is namaak enzo en ik spamde op een gegeven moment haunted networks is the best! heletijd en toen werd ik gebant xD

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
lol ik ging op die server en ik zei in het engels dit is namaak enzo en ik spamde op een gegeven moment haunted networks is the best! heletijd en toen werd ik gebant xD
Hehe goed zo Haunted strikes back!
We gaan hun server terroriseren (dont take this serious :p)
Ik ben best nieuwsgierig dus ik ga wel een keer joinen en de admins confronteren met het feit dat ze copycats zijn :)

monkeyking

Niet Verified
24 jun 2014
42
23
144
23
d' mouw
ik snap die owner echt niet, als je de hub van HN ook wilt, dan vraag je op z'n minst of dat mag? ik vind het echt een stelletje kleuters.

kronoscreeper

Niet Verified
13 jan 2015
98
21
99
De Woestijn
Yup zelfde van dat namaak ik zag ook een admin en toen ging ik hem ondervragen daarna ben ik gebanned good griefen lol

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Laten WIJ het beschaafd houden, zoals het Haunted betaamt.

We gaan niet hacken,
we gaan niet pesten,
we gaan niet dreigen,
we gaan zeker niet met illegale dingen aan de gang. Spelers die hier ook maar hinten met DDOS aanvallen naar anderen, hebben hier al het eerste probleem.

Wat we wel gaan doen:
- de juiste stappen nemen om het plagiaat / schending van auteursrecht af te straffen;
- dit op de juiste, juridische, manier doen;
- we leggen de klacht neer bij alle betrokken partijen en betrekken die partijen ook in deze zaak.

Dus ...

Hou je in en lees hier binnenkort de resultaten.
Deze posting was vooral bedoeld om onze spelers te waarschuwen voor de (illegale) methoden van deze partij.

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
En even voor de 'verhoudingen' CCMMO en HAUNTED Minecraft server vergeleken :

Vandaag om 17:00u

users-20150316-1700.PNG

Need I say more?

Voor de mensen die het Engels minder goed beheersen (pun intended) : Moet ik er nog meer over zeggen?

Laatste update:
  • Like
Reactions: Retep
Status
Niet open voor verdere reacties.