Permissions world edit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nyborh

Supreme+
Nyborh
Nyborh ✔
Supreme+
22 jul 2015
64
9
137
23
West-Vlaanderen
Op creative bouw ik graag dingen met WE dat is gemakkelijk en leuk.

Maar ik heb ondervonden dat sommige commands niet werken omdat ik geen permission heb om die te gebruiken, het gaat hier specifiek over de cmd //up . Deze cmd zorgt spawnt een glas blokje onder je voeten, dat is gemakkelijk als je een blok moet selecteren of plaatsen in de lucht want dan hoef je niet zo hoog te bouwen vanaf de grond. Is er een mogelijkheid dat we dit wel kunnen, ik weet dat mensen met de rank [bouwer] dat wel kunnen...

Het viel me ook op dat de //g (//generate) cmd niet gaat, ook door de lack of perm. Met die cmd kan je heel leuke en toffe vormen genereren, is er een mogelijkheid dat we dat ook zouden kunnen

Mvg
_Spanky001
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
je kan handmatig //pos1 en //pos2 op dezelfde plaats gebruiken endan //Set glass . Meer typwerk maar werkt prima :p maar jouw suggestie lijkt me handiger :)
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
//g zit er waarschijnlijk niet in om lag te voorkomen.
 

Nyborh

Supreme+
Nyborh
Nyborh ✔
Supreme+
22 jul 2015
64
9
137
23
West-Vlaanderen
je kan handmatig //pos1 en //pos2 op dezelfde plaats gebruiken endan //Set glass . Meer typwerk maar werkt prima :p maar jouw suggestie lijkt me handiger :)

Het is gemakkelijker omdat het denk ik ook daardoor erin zit die cmd
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
We houden niet zo van vliegende glasblokjes overal, bovendien hebben we /up getest en dat werkt ook op de plots van anderen en boven de paden. Vandaar dat dit er niet in komt. Ook //g komt er voorlopig niet in. Misschien dat we met de creative update wat aanpassingen doen aan de worldedit rechten. @Datdus
 

Nyborh

Supreme+
Nyborh
Nyborh ✔
Supreme+
22 jul 2015
64
9
137
23
West-Vlaanderen
We houden niet zo van vliegende glasblokjes overal, bovendien hebben we /up getest en dat werkt ook op de plots van anderen en boven de paden. Vandaar dat dit er niet in komt. Ook //g komt er voorlopig niet in. Misschien dat we met de creative update wat aanpassingen doen aan de worldedit rechten. @Datdus


Zou er het mogelijk zijn dat je dat niet kan doen boven de paden en andere plots tenzij je trust hebt? als het echt niet gaat, dan is er niet veel aan te doen. Ben wel blij dat ik dit nu weet.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Zou er het mogelijk zijn dat je dat niet kan doen boven de paden en andere plots tenzij je trust hebt? als het echt niet gaat, dan is er niet veel aan te doen. Ben wel blij dat ik dit nu weet.
Als dat kon dan was het er al en zou ik het bovenstaande bericht niet getypt hebben :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.