Tuurlijk! Als het park af is mag iedereen komen kijken. :DIk wil wel het resultaat zien dan he :)
Tuurlijk! Als het park af is mag iedereen komen kijken. :DIk wil wel het resultaat zien dan he :)
Uhm heb eerst nog 70.000 claimblokken nodig. Denk dat ik eind mei God ga kopen. :P Daarna word het nog heel veel bouwen :P dus Juni, Juli?Wanneer denk je dat het ongeveer klaar zal zijn? :)
Uhm heb eerst nog 70.000 claimblokken nodig. Denk dat ik eind mei God ga kopen. :p Daarna word het nog heel veel bouwen :p dus Juni, Juli?
Hahahahahaha xDMaak mijn hoofd maar na in pixelart, kan iedereen zien hoe smexy ik ben
Maak mijn hoofd maar na in pixelart, kan iedereen zien hoe smexy ik ben
Nee, niet sexy. Maar smexyJij sexy? *kuch*kuch*
Als jij je daar tevreden mee voelt, doe je ding.Nee, niet sexy. Maar smexy
Ja das een leuke, wel makkelijk xDmeer inspiratie : maak spongebob
Ik weet niet of ik minecraft gerelateerde pixelart wil maken. Maar als er een kamer over blijft is het wel een idee :DMaak een iron golem
Ja daar zat ik ook al overna te denken :Pmaak haunty!!
of het logo van thn
Ja kan ik altijd gebruiken. Ik roep je als ik wel online ben!@CheLynn , ik heb nog een aardig zooitje gekleurde schapen staan op medieval, dus als je wol tekort komt roep je me maar ff
ik heb al wel een locatie en veel wol verzameld. Maar was druk met andere dingen. Ik zal snel vorderingen maken ;)k ben ook wel benieuwd hoe het gaat met de pixelart, heb je al wat dingen gemaakt?
Ik ben meestal online op KitPvP en Survival3Ja kan ik altijd gebruiken. Ik roep je als ik wel online ben!