/plotme add

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijss

Niet Verified
9 nov 2014
56
7
102
Hey, even over mensen adden op (mega)plots in prison. Ik weet dat het niet kan omdat griefen mag in prison, maar het kan ook goed gebruikt worden, bijvoorbeeld als mensen samen een shop willen hebben. Het zou mij leuk lijken als dat toegevoegd wordt in prison. Je neemt zelf het risico dat als je iemand toevoegt, en dat je dan gegrieft kan worden

Laatste update:

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Ik vind het een goed idee, het is het zelfde als scammen als iemand je verraad en dat mag ook in prison.:)

Ps. je moet maar weten wie je vertrouwd

Aboe1

Niet Verified
8 dec 2014
4
0
35
22
Lijkt me goed plan, als je iemand niet 100 % vertrouwd is het dan je eigen schuld als iemand je spullen pakt, je kan natuurlijk ook voor de zekerheid een waarschuwing bij dat command zetten....

armano

Niet Verified
1 feb 2015
8
2
29
44
Geweldig idee! Altijd al gewild, zelf kan ik niet zo goed bouwen, maar anderen wel (vrienden). Die zouden dan voor me kunnen bouwen. Neem een voorbeeld aan Walking_Fridge... Er is bij hem een uitzondering gemaakt voor zijn project. Als dat nou bij iedereen zou kunnen zou dat geweldig zijn. Het is net als scammen, vertrouw alleen je HELE GOEDE teams en vrienden en niemand anders...

Zelf hoor ik bijvoorbeeld in de staff bij ConfusionPvp (Jayden) en het zou mooi zijn als ik kan meebouwen aan zijn plot en de spullen uit de chesten voor hem kan halen en sellen, zijn gokmachine bijvullen etc. etc.

Gewoon een xtra bordje bij def lijn plaatsten met: Griefen mag, wees voorzichtig wie je add op je plot. Zoiets? ( misschien handig om het mee te doen in de 1.8 update van prison, leuk xtratje!)

Ik hoop op reactie en hopelijk kan je overleggen om het te overwegen @Hape, en misschien direct ook naar jou @remymine? Ik hoop dat jullie de tag kunnen waarderen.

Alvast bedankt.
Armano

• Like
Reactions: Aboe1

armano

Niet Verified
1 feb 2015
8
2
29
44
Dat snap ik, maar ik denk dat hape en Remy dit wel kunnen waarderen. En anders laten ze me het zelf wel weten.

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Klopt.
Dit is een redelijk verzoek, Het gaat een grote groep spelers aan en het staat op een plaats die mogelijk niet direct zou opvallen.
De tag was m.i. wel op z'n plaats.

Het onderwerp is ons overigens al bekend en we zijn aan het overleggen. Als het zou worden doorgezet, dan zou het wel onder heel duidelijke regels gaan; Er zal dan niet meer worden opgetreden door staff bij 'griefen' op de plots.
De reden dat /add 'uit' staat, is dat het in het verleden ontzettend veel werk veroorzaakte voor de staff. Ondoordacht iemand adden en vervolgens je 'hut' vernietigd zien is niet leuk en de staff werd dagelijks belaagd door treurende en stampende 'jongelingen' die spijt hadden van hun besluit iemand toe te laten. Dat werk werd onevenredig zwaar en vandaar..

We komen hierop terug, het staat op de lijst van 'te nemen beslissingen'.

groet,

Hape

armano

Niet Verified
1 feb 2015
8
2
29
44
Dankuwel voor deze reactie, aangezien jullie ook vaak zelf een topic taggen om "hem niet kwijt te raken", dacht ik dat dat wel mocht, en met succes.

Ik snap ook dat het een groot probleem was I.v.m met griefen topics. dat heeft een van de mods ook al aangegeven in een andere topic, die over de eco ging. Ik weet niet meer wie die mod was, maar hij zei als de shops van spelers weggaan dat er dan nog met /pay enzo gehandeld gaat worden en ook een groot probleem gaat worden. Dat is denk ik een beetje hetzelfde als dit.

Dan gewoon maar hele duidelijke afspraken maken en topics gewoon verwijderen van kleine kindjes die de regels niet kennen.

Ik hoop dat het snel gebeurd, veel mensen zouden er blij mee zijn (vooral de mensen die de regels goed kennen!)

Armano.

• Like
Reactions: Aboe1

armano

Niet Verified
1 feb 2015
8
2
29
44
Thijs lees goed hij zegt dat het er al op staat, als je bij mods wil slijmen doe het dan goed ;)

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
heb hierover ook al meerdere suggesties voor gegeven ;)
echter nooit wat over gehoord verders.

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Zodra het op nummertje 1 van de lange "to-do list" komt...

Maar het zou wel weer eens een leuke toevoeging zijn op Prison!

Had hier naar gevraagd, was destijds een dikke nee... Hopen voor het beste mensen!

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Ha! 1 april! Grappig hoor, Remy! :p

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Hey, het is nu best onduidelijk. Als je op het plot van walk3n_fridge /p i doet, zie je helpers staan. Als ik op mijn plot /plotme add [player] doe, staat er dat ik geen permissies heb.........
Ik hoop dat hier wat aan gedaan wordt!

Thijs
Dit komt doordat de spelers die op Walk3n_Fridge's plot zijn ge-add door een Moderator... Wij, als spelers, hebben niet genoeg rechten om die command te gebruiken =P

Status
Niet open voor verdere reacties.