Plots aan de spawn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijss

Niet Verified
9 nov 2014
56
7
102
Hey, ik zit met een probleem. Dit is het probleem: Ik wil graag een Megaplot aan de spawn kopen, ik heb al best lang gezocht en de meeste megaplots aan de spawn zijn van spelers die bijna nooit mee online komen. Dit is ook zo bij de normal plots. Nu zullen spelers die een shop ofzo willen beginnen, veel minder klanten krijgen dan iemand die nog online komt met een megaplot! Dit is jammer, want nu moet je soms een flink stuk lopen om mooie shops/gebouwen te zien. En mensen kijken meestal alleen naar de voorste rij.Ik snap dat hier weinig aan te doen is, maar toch zet ik het hier voor ideeën. Het kan een idee zijn om de verloopdatum in te schakelen, want dan moet je eens in de zoveel tijd je plot "verlengen" (ik hoop zonder kosten?!?) Ik hoor graag snel antwoord!

Gr
Thijs

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Ja ik heb daar ook last van ik wil ook een plot bij de spawn, ze zijn wel verkrijgbaar maar dan zijn ze heel duur zou er iets op bedacht kunnen worden misschien gewoon zoiets als een command in. Voegen als deze: /p h (naam)

R

Rutgertjuh

Guest
misschien gewoon zoiets als een command in. Voegen als deze: /p h (naam)

Mensen betalen nu miljoenen om een plekje aan de spawn te hebben, als dit gebeurd is een plot niks meer waard! Ik snap jullie wel, maar het is ff flink minen en dan kan je misschien voor een mooie prijs wel een plot overkopen :P

Mvg,
Rutger

Thijss

Niet Verified
9 nov 2014
56
7
102
Dat is waar, maar het probleem is dat de mensen met een plot aan de spawn nooit meer on komen.
Neem bijvoorbeeld: Lesley199, T022, retep4snah, snekcrem, greensky1987. Het zijn er volgens mij nog wel wat, die hebben een megaplot aan de spawn, en komen bijna niet meer online op prison, de meeste ook niet meer op haunted

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Mensen betalen nu miljoenen om een plekje aan de spawn te hebben, als dit gebeurd is een plot niks meer waard! Ik snap jullie wel, maar het is ff flink minen en dan kan je misschien voor een mooie prijs wel een plot overkopen :p

Mvg,
Rutger
Ja dat weet ik dat mensen er miljoenen voor over hebben dominik399 heeft laatst mijn plot over gekocht voor 20 miljoen maar ik heb geen zin om weer 20 mil terug te geven.;)

Thijss

Niet Verified
9 nov 2014
56
7
102
20mil maar???
ik zou zo 150mil ofzo er voor over hebben voor een megaplot aan de spawn, maar ze komen allemaal niet on

R

Rutgertjuh

Guest
Dat is waar, maar het probleem is dat de mensen met een plot aan de spawn nooit meer on komen.
Neem bijvoorbeeld: Lesley199, T022, retep4snah, snekcrem, greensky1987. Het zijn er volgens mij nog wel wat, die hebben een megaplot aan de spawn, en komen bijna niet meer online op prison, de meeste ook niet meer op haunted

Misschien zou er een regeling kunnen komen, dat nadat spelers een bepaalde tijd niet meer online zijn geweest, dat plots in de auc gezet worden voor een week of zo en dat degene die het hoogste biedt 'm dan krijgt?

Veel van deze spelers hebben wel een account op het forum. Je zou daarmee een conversatie kunnen starten en vragen of je iemand zijn plot kan overkopen?

Mvg,
Rutger

Thijss

Niet Verified
9 nov 2014
56
7
102
Dan krijg je denk ik teveel forums, dan krijg je voor elk megaplot een forum, verder is het echt een goed idee, alleen als het een groot bedrag is, heb je soms meer tijd nodig, maar dan moet je maar een "voorraadje" hebben

R

Rutgertjuh

Guest
Dan krijg je denk ik teveel forums, dan krijg je voor elk megaplot een forum, verder is het echt een goed idee, alleen als het een groot bedrag is, heb je soms meer tijd nodig, maar dan moet je maar een "voorraadje" hebben

Een conversatie is geen topic zoals dit. In een conversatie kun je tot maximaal 5 mensen toevoegen om ergens over te praten. Zo een conversatie maak je door rechtsboven op het 'briefje' te klikken en dan op start conversatie. Dan kun je mensen toevoegen en lekker babbelen. Alleen deze mensen kunnen dit lezen en zien dat het er is.

Mvg,
Rutger

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
ik heb er geen last van hoor :P

nee maarja helaas kunnen we er niks aan doen echter is dit inderdaad waarde verhogend voor andere plots / megaplots.
en in het begin had iedereen even veel kans om een megaplot te krijgen dus daar had je ook een slag kunnen slaan:)

echter kunnen er wel wat dingen voor verzonnen worden lijkt mij alleen of er tijd en ruimte voor is om dit te maken etc is nog is een andere vraag.

tot die tijd is het vragen aan desbetreffende spelers of ze het willen verkopen.

Mvg,
Gwen (walk3n_fridge)

Thijss

Niet Verified
9 nov 2014
56
7
102
Ik probeer al een tijdje een megaplot aan de spawn te krijgen, maar alleen jij @walk3n_fridge , Superallard en zStevenl0l zijn nog weleens on, de rest is er niet, maar jullie willen hem houden (snap ik ook wel hoor)
en btw, Thanx rutger, dat wist ik nog niet, ga ik zeker gebruiken!

R

Rutgertjuh

Guest
Even een paar tips tussendoor:

• Maak een conversatie op het forum met de desbetreffende speler van wie je het plot wilt overkopen.
  • Ga niet voor een plot eersterangs, maar tweede of derde. Dat is ook nog redelijk te lopen en trekt genoeg klanten.
  • Koop zo snel mogelijk een plot aan een van de vier paden. Deze zijn het makkelijkste om te berijken en om te beschrijven waar het is (bijvoorbeeld: ga allemaal naar megaplots, noordkant 5e rechts, dat is makkelijker dan dat het ook nog de 3e schuin naar de noord-oostkant is).
Mvg,
Rutger

R

Rutgertjuh

Guest
Ik probeer al een tijdje een megaplot aan de spawn te krijgen, maar alleen jij @walk3n_fridge , Superallard en zStevenl0l zijn nog weleens on, de rest is er niet, maar jullie willen hem houden (snap ik ook wel hoor)

Maak anders eens een conversatie aan met een van de andere spelers?

Mvg,
Rutger

R

Rutgertjuh

Guest
Geen probleem, Thijs! Ik hoop het beste voor je (krijgen Gwen en ik alleen maar meer concurrentie:mad:, maar dat maakt niet uit :P).

Mvg,
Rutger

Status
Niet open voor verdere reacties.