Plots aan de spawn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Ehm... 2 Mensen boden al 300m+ op mijn plot vandaag, dus /p h (naam) zou wel grote impact hebben op de economie ook ;)
Je kunt het van 2 kanten bekijken...

1. De prijzen kunnen weer stabiel worden, want alle plots zijn even makkelijk te bereiken, Dan is het puur kwestie van welke persoon gun je het.
2. Je hoeft maar 1 persoon te hebben die de prijzen op max gooit, en de hele economie ligt plat.

Dat ze nooit online komen op Prison, kunnen wij ook niets aan doen hé... Ze hebben er alsnog wel 10miljoen coins voor betaald... Ze waren er gewoon helaas eerder bij dan ons :/ Misschien nemen ze wel een pauze, of spelen ze momenteel een ander spelletje langer...

MauritsPorta

Verified
MauritsPorta
MauritsPorta ✔
Verified
14 sep 2014
165
51
199
22
Nederland
Ik zag eens iemand met plot aan spawn, ik vroeg of ik z'n plot mocht kopen, hij zei: nee ik verkoop hem niet, ik speel het toch niet meer :/

rijnier

Niet Verified
12 okt 2014
136
40
144
Heemstede
Als iemand mijn miniplot wilt kopen vind ik dat goed hoor, hij ligt schuin tegen de spawn aan (het plot met die kip er op)
Ik speel toch geen prison meer

Thijss

Niet Verified
9 nov 2014
56
7
102
Ehm... 2 Mensen boden al 300m+ op mijn plot vandaag, dus /p h (naam) zou wel grote impact hebben op de economie ook ;)
Je kunt het van 2 kanten bekijken...

1. De prijzen kunnen weer stabiel worden, want alle plots zijn even makkelijk te bereiken, Dan is het puur kwestie van welke persoon gun je het.
2. Je hoeft maar 1 persoon te hebben die de prijzen op max gooit, en de hele economie ligt plat.

Dat ze nooit online komen op Prison, kunnen wij ook niets aan doen hé... Ze hebben er alsnog wel 10miljoen coins voor betaald... Ze waren er gewoon helaas eerder bij dan ons :/ Misschien nemen ze wel een pauze, of spelen ze momenteel een ander spelletje langer...
Steven, waren dat veertjepeertje3 en ik? We willen namenlijk samen een "bedrijf" beginnen als /plotme add komt :D

Thijs

Status
Niet open voor verdere reacties.