Plots tp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hollander89

Niet Verified
11 feb 2015
16
7
59
35
Ik ben van een andere server gewend dat er een TP mogelijk was vanaf de plotspawn naar een specifieke plot.
Ik weet dat /plot home al bestaat en handig is, maar voor andere mensen is het niet mogelijk (zover ik weet).

Bij de andere server moest het me /plotme tp (coordinaten)

Graag wil ik weten of dit hier mogelijk is, en zoja hoe. Mocht dit niet kunnen, is daar een specifieke beredenering voor?

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Ik vind van niet, want mensen betalen miljoenen voor een plot dichtbij spawn van plots. Dit hele idee zou weg zijn als je gewoon /plotme tp kan doen. Het word waarschijnlijk gewoon heel erg ver lopen :')

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Kunnen niet de dichtstbijzijnde plots door het bouwteam gebouwd worden? Krijg je alleen maar meer een effect van 'woah!' ;)

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Kunnen niet de dichtstbijzijnde plots door het bouwteam gebouwd worden? Krijg je alleen maar meer een effect van 'woah!' ;)
Eigenlijk niet, want iedereen weet sws al dat mensen in het bouwteam uitstekend kunnen bouwen, laat de andere mensen ook een kans hebben om hun mooie gebouwen te laten tonen. ;)

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Eigenlijk niet, want iedereen weet sws al dat mensen in het bouwteam uitstekend kunnen bouwen, laat de andere mensen ook een kans hebben om hun mooie gebouwen te laten tonen. ;)
De meeste plots zijn leeg...

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Tja, dan maar vragen aan die ene persoon of je het mag overkopen, ls die nietmeer speelt, dan stem ik wel toe :)

FrazenHD

Niet Verified
5 jan 2015
82
32
104
Ik was gewend dat je /p home <naam speler> kon doen, en er :1 of :2 achter zetten als ze meerdere plots hadden

Hollander89

Niet Verified
11 feb 2015
16
7
59
35
ok, mijn vraag is in ieder geval beantwoord. Ik snap de reden ook wel waarom de TP uitstaat i.v.m. de waarde van een plot die dichtbij een spawn zit.

MauritsPorta

Verified
MauritsPorta
MauritsPorta ✔
Verified
14 sep 2014
165
51
199
22
Nederland
ok, mijn vraag is in ieder geval beantwoord. Ik snap de reden ook wel waarom de TP uitstaat i.v.m. de waarde van een plot die dichtbij een spawn zit.
Dat tp uitstaat, is hartstikke logisch, want stel ik heb als rank a een paar vriendjes in rank Z (die is er niet maar ja), dan kan die rank a makkelijk ff naar rank Z om te gaan minen...

Hollander89

Niet Verified
11 feb 2015
16
7
59
35
Dat tp uitstaat, is hartstikke logisch, want stel ik heb als rank a een paar vriendjes in rank Z (die is er niet maar ja), dan kan die rank a makkelijk ff naar rank Z om te gaan minen...
Gaat ook om een TP naar een plot, niet naar een speler...

R

Rutgertjuh

Guest
Mee eens dat je niet moet kunnen TPen, anders is mijn plot over een half jaar nog geen 500 mill waard :P

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
D

Deleted member 2824

Guest
Ik ben van een andere server gewend dat er een TP mogelijk was vanaf de plotspawn naar een specifieke plot.
Ik weet dat /plot home al bestaat en handig is, maar voor andere mensen is het niet mogelijk (zover ik weet).

Bij de andere server moest het me /plotme tp (coordinaten)

Graag wil ik weten of dit hier mogelijk is, en zoja hoe. Mocht dit niet kunnen, is daar een specifieke beredenering voor?
nou hier kan het nog niet maar dat kan gaan veranderen (je doet dan /plot tp <X>;<Z>)

R

Rutgertjuh

Guest
nou hier kan het nog niet maar dat kan gaan veranderen (je doet dan /plot tp <X>;<Z>)

Lees, voor je gaat reageren, alle reacties ff door plz, want dit is al gezegt en ook dat het (waarschijnlijk) niet gaat komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.