Haha denk t ookkiest hij enkel mensen met rank? nee toch. En btw, dit is een beetje, eh, tja, als ik aan 2 tegelijk meedoe, weet maar nooit wat er kan gebeuren. Ik zal toch maar mee doen denk ik :p
Hurrem doet er elke maand 1, dus eigenlijk is het niet zo erg. Anders geef je niemand anders de kans om een rank giveaway te starten! :pKun je niet beter nog ff w8en? Hurrem doet er ook 1, en daar kan je God en Elite mee winnen ;)
Jep is toegestaan :).Is het toegestane dit voor een vriend te doen?
Nee je bent nog noooitt gemeen tegen me geweest.. :)1) Baaaa
2) Done!
3) Done!
4) Ik blijf voor altijd een trots Skaap
5) Check.
6) Tuurlijk zie je dat! (God ziet alles :3)
7) WolfbitingSheep
8) Nou, MrPolska1 en ik doen bijna alles samen de laatste tijd op deze server en hij wou een project starten op een Premium plot, maar dwz dat ik niet kan meedoen ;_;
9) Ben ik al ooit gemeen tegen jou geweest? :p
Thx dude
Sheep Out
1. Hey Berkay! Super dat je je zo inzet voor de Haunted-community! Eerst gratis banners, nu een rank giveaway, het kan niet beter :D
2. Ik volg je al langer :)
3. Vanzelfsprekend dat dit leuk is :)
4. Wees jezelf, want dat is het beste voor je
5. Ik doe graag mee voor mijn zusje (IGN: StarCream2005), want ze zet zich altijd in voor anderen maar ze mag zelf geen rank kopen. Ze verdient het!
6. Ik hoop dat ze hem wint, want dat zal ze super leuk vinden!
7. Haar naam is StarCream2005
8. Ik wil winnen voor mijn zusje omdat ze dit echt verdiend omdat ze altijd alles voor iedereen doet.
9. Ze heeft dit zeker weten verdient! Ook is ze op 25 januari jarig dus het zou een leuk cadeau zijn.
Groetjes,
2001nadim
Hurrem doet er elke maand 1, dus eigenlijk is het niet zo erg. Anders geef je niemand anders de kans om een rank giveaway te starten! :p
Hey Berkay! :DHey hoi Haunties!
Ik Berkay heb besloten,
Een rankgiveaway te houden.
Omdat: Veel kinderen/ouderen dit niet mogen kopen van ouders/verzorgers zij vinden het onzin maar dat is het niet!
Je helpt haunted hiermee bestaan, als wij niet doneren gaat haunted weg en dat willen wij niet!
Rank ;; Premium
Hoe doe ik mee
1.Een leuke reactie.
2. Mij volgen.
3.Bericht markeren als leuk!
4.Jezelf blijven.
5.Speler zijn dus geen rank hebben.
Heb je dit wel mag je ook meedoen voor een vriend ;).
6.Ik zie wel of je het verdiend of niet..
7. Je/vriend zijn ign vermelden in je reactie
8. Waarom wil jij winnen?
9. Heb jij dit wel verdiend? Zoja waarom?
Uitslag binnenkort.
Mvg, Berkay
Oja! waar ga ik vertellen wie er gewonnen heeft? In deze topic dus houd hem goed in de gaten!
Na-aper ;) :')1) Baaaa
2) Done!
3) Done!
4) Ik blijf voor altijd een trots Skaap
5) Check.
6) Tuurlijk zie je dat! (God ziet alles :3)
7) WolfbitingSheep
8) Nou, MrPolska1 en ik doen bijna alles samen de laatste tijd op deze server en hij wou een project starten op een Premium plot, maar dwz dat ik niet kan meedoen ;_;
9) Ben ik al ooit gemeen tegen jou geweest? :p
Thx dude
Sheep Out
Na-aper ;) :')
Mvg,
Cas