Is op 'bouwserver' dat is een server voor builders en staff.wow wat een detail, gj gasten!
kan ik hem ook ergens bekijken?
Maar we hopen 'm in de zomer klaar te hebben zodat iedereen 'm kan zien ;)
Is op 'bouwserver' dat is een server voor builders en staff.wow wat een detail, gj gasten!
kan ik hem ook ergens bekijken?
Planning was eind 2017, maar loopt sneller dan verwacht. ;) :PIs op 'bouwserver' dat is een server voor builders en staff.
Maar we hopen 'm in de zomer klaar te hebben zodat iedereen 'm kan zien ;)
Als de hele team meewerkt dan verloopt sws nog wel snel ;)Planning was eind 2017, maar loopt sneller dan verwacht. ;) :p
het project was van bauertje en roderlo en die kunnen nu niet meer op de bouwserver dus het project staat stilIk hoop dat het project niet is afgelopen nu @Bauertje niet meer online komt :(
het project was van bauertje en roderlo en die kunnen nu niet meer op de bouwserver dus het project staat stil
Jammer om te horen, vond het er redelijk impressive uit zien, hoop dat ze de kathedraal ergens neerzetten als een soort ruine zodat we hem toch kunnen bekijken :)
Creative: /warp kathedraal dan kan je hem zien ;)
Dat is de oude kathedraal die minder groot en mooi is de betere variant (kathedraal 2.0) staat op de bouwserver maar de 2 eigenaren kunnen niet meer op de bouwserverCreative: /warp kathedraal dan kan je hem zien ;)
Cadeau geven.Wat gaan jullie doen als ie af is? Erin wonen ofzo? Ik zie het al voor me:
Hehe, na 24 jaar is hij eindelijk af... zoveel bloed zweet en tranen. Ow wacht. Wat gaan we er mee doen...
Inrichten xDWat gaan jullie doen als ie af is? Erin wonen ofzo? Ik zie het al voor me:
Hehe, na 24 jaar is hij eindelijk af... zoveel bloed zweet en tranen. Ow wacht. Wat gaan we er mee doen...