Prijsafspraken prison

Wil jij dat er een afspraak komt rond de prijzen op prison?

• Ja, zo bouwen we weer een eco op.

Votes: 17 77,3%
  • Nee, ik vind het goed zo.

Votes: 5 22,7%

• Total voters
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeadNatox

Legend
Gabrikiller6
Gabrikiller6 ✔
Legend
30 apr 2015
135
15
209
26
Sittard, Limburg, Nederland
Beste Haunties,
Ik heb gemerkt dat de economie op prison nog slechter is als eerst.
Hoe komt dit?: Ik en kelvinfctwente hebben hoge prijzen in ons plot en nu zijn er meerdere mensen die bijna YZ-Prijzen hebben

Wat lijkt mij het beste?: Mij lijkt het het beste als we weer een nieuwe afspraak maken over de prijzen, en dat als je een rij achter de 1e plots zit mag je 500$ hoger wat ook al afgesproken was.
Mijn suggesties?:
- Obsidian: 600K
- Emerald Blocks: 500K
- Diamond Blocks: 380K
- Gold Blocks: 250K
- Iron Blocks: 150K
- Coal Blocks: 100K
- Quartz Blocks: 80K
- Stone: 20K
- Cobblestone: 15K

Dit zijn mijn suggesties, hopelijk vinden jullie het goed en kunnen we een nieuwe, goede, stabiele eco opbouwen.

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Volledig mee eens, de prijzen kunnen nog wel iets omhoog imo. Het enige probleem is dat er altijd weer mensen komen die hoger gaan zitten dan de afgesproken prijzen. Ook even kijken wat degene die nu YZ prijzen hebben hier van vinden.

RubenBroers

Niet Verified
15 jan 2015
15
1
37
34
Jep de eco is echt stom nu xholygodx heeft YZ prijzen en dat is gwn niet meer leuk! Ik heb zelf een shop en ik verkoop helemaal niks want ja iedereen gaat naar xholygodx Maar ja, Ik ben er mee eens eco is echt verpest nu. -xB0rn2StrafezZ_

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
als iem deze prijzen heeft verkoop ik er niks enkel stone
maar als iedereen het zo doet heb ik geen keus

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Ik vraag me af...
- Wat heeft dan een max prijzen shop invloed op degene die zich niet aan deze prijzen houdt?
- Wat als mensen dan expres ver weg een plot nemen, en max prijzen daarop zetten? Mensen kunnen /sethome gebruiken.
- Wat voor straf wil je geven als ze zich niet aan de prijzen houd? Een max prijzen shop is juist in voordeel voor alle mensen die NIET in YZ zitten, waardoor hun extreem snel omhoog gaan (nu door xholygodx dus).

• Like
Reactions: DeadNatox and ~2001

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Filosofisch gedacht steven :p

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
met d8 ik om mijn eigen shop op te starten en te hoge prijzen maken de y/z gaat naar het max en ik verkoop mijn stuff in jullie shops

robbin

Niet Verified
24 sep 2014
26
10
32
32
1. contacteer remymine en vraag of er een algeheel prijzen afspraak gemaakt kan worden. met gevolg dat als je hoger zit je een week ban kan krijgen.
2. de reden dat ik mijn prijzen op YZ heb gegooit is van wegen de shop van deathnatox en kelvin en de 780 k die zijn boden op de al hogen prijzen... voor obsidian.
3. ik zal zelf mee werken aan de prijzen afspraak, zodra alles rond is laat me maar weten en ik drop me prijzen naar de afgesproken prijs...
4. voor obsidian ga ik niet lager dan 650 k per stack zitten.

Hoop jullie hierbij geholpen te hebben.

Met vriendelijke groet.

Holygod!

JustSnerfo

Niet Verified
16 mei 2015
18
18
107
21
Ik woon ergens waar jij niet woont.
Ik ben voor, wij kunnen hiermee prijzen verhogen en verlagen waardoor de constructie van de eco stabieler word. Ik stel voor het rond de rank C wat duurder te maken en vanaf rank M wat goedkoper te maken.

robbin

Niet Verified
24 sep 2014
26
10
32
32
ik heb mijn yz prijzen shop weg gehaalt aankomende maandag zal ik me shop aanpassen op de afgesproken prijzen..

Note ik geef 650 k per stack obsidian en zal niet lager gaan dan dat

• Like
Reactions: ~2001
Status
Niet open voor verdere reacties.