Prismarine farm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Heb niet het geduld voor zulke grote projecten :P

Ziet er prachtig uit!

C

Checkpointx

Guest
Ik ben begonnen met een aanpassing aan de itemsplitter, gaat even een paar dagen duren gok ik, er zitten nog 14 stacks items per farm plek in het systeem, zal ze af en toe wel ff handmatig bijvullen, maar dat is helaas even alles dat ik voor nu kan doen. in het oude systeem gaan er te veel items verloren

C

Checkpointx

Guest
Voor de liefhebbers, ik heb een aanpassing gemaakt in de item splitter. Als de farm leeg is werden eerst farm 1 en 2 gevuld en pas als die helemaal vol zitten farm 3 en 4. Ik heb er nu een hopper timer tussen gezet die zorgt dat ze even snel gevuld worden.

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
Voor de liefhebbers, ik heb een aanpassing gemaakt in de item splitter. Als de farm leeg is werden eerst farm 1 en 2 gevuld en pas als die helemaal vol zitten farm 3 en 4. Ik heb er nu een hopper timer tussen gezet die zorgt dat ze even snel gevuld worden.
de farm is toch op survival3?

C

Checkpointx

Guest
ik heb de farm weer behoorlijk wat getweaked en zit ook aan een paar uitbreidingen te denken:

-gratis Cactus (zelfde drop snelheid als prismarine farm)
-gratis ijzer (wordt wel langzaam 3 drops per minuut ofzo)

hebben jullie hier interesse in?

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
ik heb de farm weer behoorlijk wat getweaked en zit ook aan een paar uitbreidingen te denken:

-gratis Cactus (zelfde drop snelheid als prismarine farm)
-gratis ijzer (wordt wel langzaam 3 drops per minuut ofzo)

hebben jullie hier interesse in?
FREE IRON :D

C

Checkpointx

Guest
Ik kan het ook betaald maken bv 1 tk per bar, maar heb het liever gratis maar langzaam

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
Ik kan het ook betaald maken bv 1 tk per bar, maar heb het liever gratis maar langzaam
gratis en langzaam stem ik wel voor in :D ik wil toch nog gaan beginnen op survival3 ben je het nog aan het bouwen?

C

Checkpointx

Guest
yep, gaat ook nog wel ff duren hoor, ik wil 4 of 6 iron farms hebben daar, heb er nu pas 2 af

C

Checkpointx

Guest
Voor de liefhebbers, het gaat goed met de iron farms, ik heb er 4 klaar en de 5e bijna, productie is vrij goed. ik verwacht over een week of 2 de farm open te kunnen gooien voor jullie. Dan is het gratis ijzer voor iedereen!

tasbq8.png

C

Checkpointx

Guest
Een paar grappenmakers hadden toch weer een manier gevonden om de iron farms sneller te laten lopen waardoor de farm leeg raakt en anderen een veel lagere drop rate kregen.

Ik heb dit nu opgelost door er een nieuwe pulse extender bij te zetten veel langer duurt zodat dit niet meer werkt. ik heb ook de snelheid weer ietsje hoger gemaakt.

de warp is op hell server en heet /warp gratis

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Ik heb dit nu opgelost door er een nieuwe pulse extender bij te zetten die? veel langer duurt zodat dit niet meer werkt. ik heb ook de snelheid weer ietsje hoger gemaakt.

C

Checkpointx

Guest
lol, jeez het was nog vroeg, kan daar verder maar 1 ding op zeggen:

pffffffffff

:p

Leondwerg

Niet Verified
10 jul 2014
73
14
94
50
@Checkpointx ben op skyblock bezig met ironfarm van 1300 per uur :D is ook leuk voor dit project, als je wilt kijken is prima
farm is nog niet helemaal goed nog, maar das kwestie van tijd :D

C

Checkpointx

Guest
Ik ken dat soort ontwerpen waarbij je meerdere dorpen als het ware over elkaar heen legt, mijn ervaring is dat die niet stabiel zijn op haunted en op een gegeven moment mergen, in ieder geval op de survival servers (staat los van de hele spawn chunk discussie), maar hoor het graag als dit je wel lukt

Status
Niet open voor verdere reacties.