Eeder van 1 koude prisonIk kan je de tip geven geen ruzie te maken met de guards anders kom je van een koude kermis thuis
Eeder van 1 koude prisonIk kan je de tip geven geen ruzie te maken met de guards anders kom je van een koude kermis thuis
Sws, ik sla ze wel en ren dan vervolgens weg. xDIk kan je de tip geven geen ruzie te maken met de guards anders kom je van een koude kermis thuis
Zekers! :DPrison is uitstekend ontvangen met al meteen richting de 100 spelers online. Het is zeker geen fout geweest. Het was de moeite waard.
Prison is uitstekend ontvangen met al meteen richting de 100 spelers online. Het is zeker geen fout geweest. Het was de moeite waard.
Ik ben ook al aardig ver gekomen. :pHet was echt een top opening. :) Super gezellig ook! We zijn nog tot laat doorgegaan zoals je ziet. ;)
Je hebt gelijk, wat een nostalgie, toen was prison (naar mijn mening) nog leuk.Haha als ik dit allemaal nog is bekijk zorgt dat voor leuke herinneringen. Vooral van voor de beta release
Had het ten 2e ook over nog veeel verder ervoorJe hebt gelijk, wat een nostalgie, toen was prison (naar mijn mening) nog leuk.