Prison:iets te gevaarlijk buiten de prison muren

Status
Niet open voor verdere reacties.

ice_master2001

Niet Verified
27 dec 2014
1
2
84
23
ik vind prison iets te gevaarlijk als je buiten de prison muren bent.
daarmee bedoel ik als je naar een andere prison wilt moet je altijd snel rennen en uitkijken of er niemand anders is want als je gewoon naar een andere prison wilt gaan kun je altijd gedood worden door pvp bv
als je van de def prison komt en je wilt naar de ghi prison heb je kans op dood te gaan en dan is al je werk voor niets geweest daarom stel ik voor dat je enkel pvp kunt in speciale arena' s doen zo kunnen mensen naar de ene prison naar de andere gaan zonder gedood te worden en mensen die dan iemand willen doden dan kun je naar die speciale arena's

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Nee. Denk je dat je in de gevangenis ze bloemetjes uitdelen ofzo?
Je zit er niet om vriendjes te maken ;)

ice_master2001

Niet Verified
27 dec 2014
1
2
84
23
hey wil jij soms elke keer gekilld worden als je naar je prison wilt gaan dan is misschien al je stuff weg
en is dat leuk

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
daarmee bedoel ik als je naar een andere prison wilt moet je altijd snel rennen en uitkijken of er niemand anders is want als je gewoon naar een andere prison wilt gaan kun je altijd gedood worden door pvp bv
als je van de def prison komt en je wilt naar de ghi prison heb je kans op dood te gaan en dan is al je werk voor niets geweest daarom stel ik voor dat je enkel pvp kunt in speciale arena' s doen zo kunnen mensen naar de ene prison naar de andere gaan zonder gedood te worden en mensen die dan iemand willen doden dan kun je naar die speciale arena's

een arena heb je al maar het is anders veel te moeilijk kils te maken als je enkel die op mensen en de arena kan killen eet gewwon een paar golden appels dan ben je bijna onsterfelijk

ice_master2001

Niet Verified
27 dec 2014
1
2
84
23
hoe geraak je aan golden appels en wat als je er geen hebt als je naar je prison gaat
dan ben je zo dood geloof me maar

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Dan heb je nog niet veel Prison gespeelt. Gappels zijn maar 30k waard, dus ongeveer 3 stacks cobblestone voor 1 gappel... Als je gewoon dia armour hebt, kom je al een flinkt eind.

Je kan ook nog al je spullen in je enderchest/cell/plot doen, zodat je niets waardevols verliest terwijl je naar een andere prison rent.

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Niet handig om je post 2 x te plaatsen. Op je eerste post was al een reactie.

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
een kist waarmee je dingen kan teleporteren en waar jij alleen in kan
De spullen teleporteren niet... Je kunt er gewoon bij via elke enderchest...

ice_master2001

Niet Verified
27 dec 2014
1
2
84
23
wat als je beste stuff niet in een enderkist zit wat dan he
ik ben al op veel servers geweest ik weet heel wat dingen nu
maar dit is de eerst server waarbij je pvp mag doen buiten de prison muren zo stom doe het dan in een arena

R

Rutgertjuh

Guest
Das juist t leuke van prison op haunted. Ik ben bij een keer gekilld met blocks met een waarde van 30 mill xD. Anders moet je maar miners spelen, want daar kan je warpen en shizzle.

Mvg,
Rutger

cap_kai

Niet Verified
29 dec 2014
17
9
149
20
waarschijnlijk thuis
Dan heb je nog niet veel Prison gespeelt. Gappels zijn maar 30k waard, dus ongeveer 3 stacks cobblestone voor 1 gappel... Als je gewoon dia armour hebt, kom je al een flinkt eind.

Je kan ook nog al je spullen in je enderchest/cell/plot doen, zodat je niets waardevols verliest terwijl je naar een andere prison rent.

ik had dia armour ( helemaal geénchantedt ) maar daar stond gwn een groepje van 5 mensen op te wachten
en 10 sec. later...
stuff kwijt:mad:

275wolf

God
zwofly
zwofly ✔
God
30 sep 2014
125
20
174
als je nou eens niks mee neemt en t in je echest propt?

Status
Niet open voor verdere reacties.