[prison+miners] specerijen

• Topicstarter Deleted member 2824
  • Startdatum

Is dit leuk denk je?

• Ja

Votes: 7 43,8%
  • Nee

Votes: 9 56,3%

• Total voters
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 2824

Guest
mechien is het wel leuk als er specerijen worden
toegevoegt aan prison en miners ze zijn NIET te farmen en zeldzaam
hier wat info:

Grijse specerij (gunpowder) is $7500000 waard in Prison en $75000000 waard in Miners
Rode specerij (redstone dust) is $10000000 waard in Prison en $10000000 waard in Miners
Gele specerij (glowstone dust) is $12500000 waard in Prison en $12500000 waard in Miners

als je het eet is effect:
  • +5 hartjes! totaal 15 hartjes! voor (altijd) tot je dood gaat!
  • Speed 2 en Jump 1! voor (altijd) tot je dood gaat!
  • Nightvision voor (altijd) tot je dood gaat!
mechien een beetje OP maarja

Gr.Sebastiaan

Bijlagen

• 2015-03-18_17.20.42.png
    2015-03-18_17.20.42.png
    84,2 KB · Bekeken: 165
Last edited by a moderator:

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Ehm.. nee doe maar niet...
Wat wil je met de specerijen doen? Een taart bakken voor je mede-gevangenen?

Ik zie het nut ervan niet in...

D

Deleted member 2824

Guest
Ehm.. nee doe maar niet...
Wat wil je met de specerijen doen? Een taart bakken voor je mede-gevangenen?

Ik zie het nut ervan niet in...
verkopen voor $$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
verkopen voor $$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Alles wat gefarmt kan worden, is helemaal niets waard. Net zoals sugar cane en cactus op Miners.

1 persoon hoeft het maar te kopen en een auto-farm te maken... Dan heb je al een oneindige bron ervan. Net zoals water... 2 Water buckets en het is oneindig ;)

D

Deleted member 2824

Guest
Alles wat gefarmt kan worden, is helemaal niets waard. Net zoals sugar cane en cactus op Miners.

1 persoon hoeft het maar te kopen en een auto-farm te maken... Dan heb je al een oneindige bron ervan. Net zoals water... 2 Water buckets en het is oneindig ;)
en als het niet te farmen is?

• Like
Reactions: jan28

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
en als het niet te farmen is?
Als specerijen niet te farmen zijn, moet er een shopsign van komen, waarvan je oneindig kan kopen, neem ik aan?

Hier zit toch geen economie in... het zit dan gewoon vast op een standaard prijs (de shopsign prijs)...

Ook moeten deze specerijen een reden hebben om te kopen... Wat kan je ermee doen? Waar is het handig voor?

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
geen drugs dat zou wat te gemeen zijn

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
geen drugs dat zou wat te gemeen zijn
Drugs is toch geen optie... Je weet dat 10jarige kinderen Minecraft spelen? Als drugs gaat zitten rondlopen in Prison, heeft dat waarschijnlijk een slechte invloed op de kinderen...

D

Deleted member 2824

Guest
Als specerijen niet te farmen zijn, moet er een shopsign van komen, waarvan je oneindig kan kopen, neem ik aan?

Hier zit toch geen economie in... het zit dan gewoon vast op een standaard prijs (de shopsign prijs)...

Ook moeten deze specerijen een reden hebben om te kopen... Wat kan je ermee doen? Waar is het handig voor?
effect: je kan het eten! dat geeft je 5 hartjes extra! voor 1.00 minuut maarja wel -$75000
(staat ook bovenin)

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
effect: je kan het eten! dat geeft je 5 hartjes extra! voor 1.00 minuut maarja wel -$75000
(staat ook bovenin)
5 extra hartjes? We hebben al gappels die 2 extra hartjes geven, EN ook nog absorbtion effect, e.d.

75k is dan HELEMAAL NIETS in Miners... Je zult dan simpelweg niet kunnen doodgaan...

(Sinds we geen str pots of iets hebben om door de gappels te slaan)

EDIT: Gappels zijn al rond de 200-350k per stuk..

D

Deleted member 2824

Guest
5 extra hartjes? We hebben al gappels die 2 extra hartjes geven, EN ook nog absorbtion effect, e.d.

75k is dan HELEMAAL NIETS in Miners... Je zult dan simpelweg niet kunnen doodgaan...

dan ook de effecten met g.apple maar dan zonder absotbtion want dat geeft +2 hartjes
dus dan heb je 15 hartjes en je bent overpowerd dus onsterfelijk

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
dan ook de effecten met g.apple maar dan zonder absotbtion want dat geeft +2 hartjes
dus dan heb je 15 hartjes en je bent overpowerd dus onsterfelijk
LOL Keiharde dislike...

Speel jij eigenlijk wel Prison/Miners?

Als je een beetje pvp doet op Miners, zou je toch moeten weten dat PvP dan geheel niet leuk meer is... Dan word het verhaal van "OP Wint" nog meer versterkt...

Gewoon een dikke nee van mij, en daarmee hou ik me ook weg van deze topic

D

Deleted member 2824

Guest

EDIT: Gappels zijn al rond de 200-350k per stuk..
g.appels kosten maar 40000 hoor

Status
Niet open voor verdere reacties.