[prison+miners] specerijen

• Topicstarter Deleted member 2824
  • Startdatum

Is dit leuk denk je?

• Ja

Votes: 7 43,8%
  • Nee

Votes: 9 56,3%

• Total voters
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Doe mij toch maar nootmuskaat!

Woah peperdure prijzen zeg! :P

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
Tof concept, maar of het ook haalbaar zal zijn weet ik niet!

Alvast veel succes ermee!

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Lol, hele concept van het idee is veranderd in loop van tijd... Mijn posts lijken nu echt onzin als je het vergelijkt met de geheel aangepaste eerste post XD
Eerst was het 75k, nu is het 750k geworden.. Je zei hetzelfde effect als die van Gappels, maar dan met +5 hartjes... Nu is het +10 hartjes geworden met speed 2 en jump 1...

--------------
Wat is het verschil tussen rode, gele en grijze "Specerijen"?
Voor hoelang blijft de speed 2 en jump 1 effect? Ook totdat je doodgaat?
Wat heb je aan nightvision...

Als ik dus 1 specerij op eet.. Dan heb ik totdat ik doodga 20 hartjes... Met wat gappels ben ik dus onsterfelijk? PvP op Miners is al stom, want degene met meeste gappels wint meestal... Met 20 hartjes betekent, zelfs als de absorption van de gappel uitgewerkt is, dat je nog 20-25 hits kan overleven met de resistance dat je hebt van de gappel... Dat maakt pvp nog stommer XD

Zowiezo gaan mensen met de speed 2 en jump boost 1 proberen out of map te komen, of wat dan ook... Op Prison en Miners...

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Leuk idee
Alleen 10 extra hartjes is te OP

D

Deleted member 2824

Guest
Lol, hele concept van het idee is veranderd in loop van tijd... Mijn posts lijken nu echt onzin als je het vergelijkt met de geheel aangepaste eerste post XD
Eerst was het 75k, nu is het 750k geworden.. Je zei hetzelfde effect als die van Gappels, maar dan met +5 hartjes... Nu is het +10 hartjes geworden met speed 2 en jump 1...

--------------
Wat is het verschil tussen rode, gele en grijze "Specerijen"?
Voor hoelang blijft de speed 2 en jump 1 effect? Ook totdat je doodgaat?
Wat heb je aan nightvision...

Als ik dus 1 specerij op eet.. Dan heb ik totdat ik doodga 20 hartjes... Met wat gappels ben ik dus onsterfelijk? PvP op Miners is al stom, want degene met meeste gappels wint meestal... Met 20 hartjes betekent, zelfs als de absorption van de gappel uitgewerkt is, dat je nog 20-25 hits kan overleven met de resistance dat je hebt van de gappel... Dat maakt pvp nog stommer XD

Zowiezo gaan mensen met de speed 2 en jump boost 1 proberen out of map te komen, of wat dan ook... Op Prison en Miners...
met jump 1 kan je alleen over hekjes
en
grijze zijn het minste waard
rode wat meer
en gele heel veel

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
met jump 1 kan je alleen over hekjes
en
grijze zijn het minste waard
rode wat meer
en gele heel veel
Ik vraag... Waarom zijn gele het meest waard? Duurt de effect dan 5 minuten ofzo? Want anders kan je gewoon de grijze nemen voor hetzelfde effect, en is veel minder waard?

D

Deleted member 2824

Guest
Ik vraag... Waarom zijn gele het meest waard? Duurt de effect dan 5 minuten ofzo? Want anders kan je gewoon de grijze nemen voor hetzelfde effect, en is veel minder waard?
BIJ ALLE KRIJG JE HETZELFDE EFFECT MAAR DE PRIJS IS ANDERS

Geel=goud (Glowstone dust)

Status
Niet open voor verdere reacties.