Opgelost Prison rank up bug 2.0 17 maart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Monsterkoekie

Niet Verified
26 feb 2015
7
1
39
23
Hallo,

Er is weer een bug bij mij met rankuppen het komt misschien door de vorige bug want ik had toen ook rankup glitch. Nu had ik 128 mil om van S naar V te gaan maar ik ging ineens naar Q en er werd 8 mil afgeschreven.
Ik heb bewijs door middel van screens die ik voor en na de rankup heb genomen want dat doe ik altijd na de vorige bug als je de screens wil zien stuur ik ze. Update 10 min later: ik kan nog gwn in de stu mines maar ben wel Q nog steeds. weer wat later in TAB staat dat ik S ben en als ik chat ben ik Q en ik hoorde dus S te zijn en wou naar VWX. Hierdoor wil ik geen rankup weer proberen want misschien ga ik dan naar R terwijl ik eerst S was

Alvast Bedankt!

Groet Monsterkoekie

Laatste update:
  • Like
Reactions: EvilPvP

EvilPvP

Niet Verified
26 feb 2015
28
9
94
25
bevestigd. Boven zn hoofd staat S Monsterkoekie.
maar in de chat niet. En het gaat er sws om dat hij 7mil heeft betaald voor die Q?

Laatste update:

Monsterkoekie

Niet Verified
26 feb 2015
7
1
39
23
kan iemand helpen want ik wil nu geen rankup doen misschien ga ik dan naar r ofzo maar kan ook t zijn het is echt raar

EvilPvP

Niet Verified
26 feb 2015
28
9
94
25
het is al ongeveer 24u geleden en al meer dan 100x bekeken...kan er ook op gereageerd worden?

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
het is al ongeveer 24u geleden en al meer dan 100x bekeken...kan er ook op gereageerd worden?
Het kan wel 100x bekeken zijn, maar alleen Remy, Ritch en Dimdamian kunnen hier iets aan doen... Als je hun nou taggt? Misschien werkt dat wat beter...
@remymine

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Oh... hmmm.. Naja het is ook niet dat ik alle ratings eerst bekijk hoor :p

Heb t niet gezien, beschouw mijn reactie maar als nutteloos dan xD

Monsterkoekie

Niet Verified
26 feb 2015
7
1
39
23
Misschien is het wel een goed idee omdat ik nu volgens het rankup ding in Q zit om me het geld te geven voor naar me oude rank (S)? @remymine want dan kan ik ook weer direct naar V met het geld wat ik nog heb?

Status
Niet open voor verdere reacties.