Prison ranks reset

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

KjeldVeldhuizen

Guest
Hallo,

Ik ben het er wel mee eens dat de ranks misschien worden gereset, dan heb je nieuwe uitdagingen en een hele nieuwe ervaring.
Zodra je Z bent heb je alleen nog maar dingen te doen zoals: Je shop te runnen bijvoorbeeld of andere spelers helpen en steeds rijker worden.
Om te zeggen dat door de rankreset mensen naar andere servers gaan is beetje onzin want daar begin je net zo laag als hier.
Van de tweede prison is zeker een goed idee maar gaan de mensen met Z daar dan heen of blijven ze lekker waar ze hun rank hebben, ik denk persoonlijk dat het juist veel spelers lokt om een rankreset te doen omdat er allemaal nieuwe uitdagingen komen.

Mvg,
~kbkjelveld

EvilJulsie

Niet Verified
29 okt 2015
8
2
47
21
Als je de moeite nam om ff de reacties van dat topic te leze wist je dat ze nog niet wisten of er een tweede kwam of een reset

en dat idee van een tweede prison server was een idee van de staff dacht ik
In de reacties staat ook dat remy zeker wist dat de ranks naar A gingen. Ik heb zeker de reacties gelezen

EvilJulsie

Niet Verified
29 okt 2015
8
2
47
21
Ik vind het grappig dat je zegt dat als de prison gereset wordt dat je dan kapt en op een andere server gaat spelen.. je zou op een nieuwe server ook dan opnieuw moeten beginnen ;-P
Indd maar zo denken andere er wel over. Ik zou gwn opnieuw beginnen maar andere niet. Ik zou t wel jammer vinden als nu maanden werk in de server opeens word gereset

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
In de reacties staat ook dat remy zeker wist dat de ranks naar A gingen. Ik heb zeker de reacties gelezen
idd zondag om 16.10 had remy gepost dat de ranks terug naar a gingen maar...
om 16.16 poste hij dat het nog totaal niet zeker was
het moet echt wel toevallig zijn dat jullie allemaal precies tussen 16.10 en 16.16 de reacties hebben gelezen en nadien niet meer ;)

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
24
Izzyland Parijs
Ik ben Rank Z en op Miners Rank Free, ik vind het super leuk dat ik een nieuwe mine uitdaging krijg :D Maar om daar nou mijn oude rank door kwijt te raken vind ik een beetje jammer.
Mijn idee over een 2de Prison vinden blijkbaar veel mensen leuk, dus ik zou zeggen doen! Mensen die dan willen minen kunnen opnieuw beginnen en de mensen die eerst nog naar Z willen op de oude Prison kunnen dit doel dan ook nog halen.

EvilJulsie

Niet Verified
29 okt 2015
8
2
47
21
@remymine ik wil heel graag weten of er nu wel of niet reset komt. Ik wil niet aandringen maar heel veel mensen weten nu niet wat te doen. Alvast bedankt.

groet, EvilJulsie

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Staat toch duidelijk dat een rank reset niet geheel zeker gaat gebeuren, en dat er een grote kans is op een 2e nieuwe prison server.

Status
Niet open voor verdere reacties.