Opgelost Prison ranks

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
ja is best maar ik speel op die server en hij moet er voor zorgen dat alles goed verloop en dat doet het niet,
dan kan hij wel zo druk zijn maar het lijkt me dat je eerst de mensen moet helpen die problemen hebben met de server.
en dat heeft hij niet gedaan, punt uit. @Branolia @remymine

Wat is je (Haunted) Rank? Legend? Elite? God ?

Hollander89

Niet Verified
11 feb 2015
16
7
59
35
@Hape
Hij had een Prisonrank, geen donateursrank. Er was een tijdje een bug aanwezig op de server dat je bij /rankup naar Prisonrank A schiet en je geld kwijt bent.

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
TAG niet aldoor dezelfde mods!!!!!!!

We krijgen elke keer weer een melding en we volgen deze discussie al.

Het is vergelijkbaar met roepen "Kom je?" "Kom je?" "Kom je?" terwijl iemand er al is. Niet doen dus.
Het taggen van Remy voor dit soort triviale zaken, levert met grote zekerheid verminderde aandacht op.
Als je pak melk bij de AH zuur blijkt te zijn, ga je ook het hoofdkantoor niet bellen om de commercieel directeur te spreken ;)

Hollander, laat de poster zelf aub. reageren, er is een reden waarom ik het specifiek (aan hem) vraag.

• Like
Reactions: Maaraa
D

Deleted member 2824

Guest
================================================================================

spiderjockey999

Niet Verified
1 feb 2015
5
0
40
20
Beste mensen van hauntedmc ik wou van S naar T maar ik kreeg R. Zouden jullie dit kunnen fixen P.s. ik heb screenshots

Met vriendelijke groet. Spiderjockey_PvP

Status
Niet open voor verdere reacties.