Opgelost Prison ranks

Status
Niet open voor verdere reacties.

rijnier

Niet Verified
12 okt 2014
136
40
144
Heemstede
R

Rutgertjuh

Guest
Ik had I en ik deed /rankup en toen werd ik A! Kan iemand mijn rank terug zetten?
@remymine@remymine@remymine

Hier even twee dingen:
1) Bewijs? Zonder bewijs kan er niks aan gedaan worden.
2) Het heeft geen zin iemand driemaal te taggen, één keer is genoeg! Je kan beter drie verschillende personen taggen die er eventueel wat aan zouden kunnen doen.

Mvg,
Rutger

EnderCreeperNL

Niet Verified
4 mrt 2015
4
0
30
25
Hier even twee dingen:
1) Bewijs? Zonder bewijs kan er niks aan gedaan worden.
2) Het heeft geen zin iemand driemaal te taggen, één keer is genoeg! Je kan beter drie verschillende personen taggen die er eventueel wat aan zouden kunnen doen.

Mvg,
Rutger
Altijd maar dat bewijs..... Het is toch echt het probleem van deze buggende server, en nu is het opeens mijn probleem??
LAAT OOK MAAR, IK QUIT PRISON WEL, NU BLIJ??

R

Rutgertjuh

Guest
Altijd maar dat bewijs..... Het is toch echt het probleem van deze buggende server, en nu is het opeens mijn probleem??
LAAT OOK MAAR, IK QUIT PRISON WEL, NU BLIJ??

Als er geen bewijs nodig is, dan heeft iedereen problemen en is iedereen zo Z. Je moet het ook vanuit hun kant begrijpen en je (soms) erbij neerleggen. Ik word op prison ook wel een gekillt door een hacker n ben ik 6 prot 4 un 3 setjes kwijt. Kan ik niks aan doen en gaan ze ook niet teruggeven. Deal with it, bro!

Mvg,
Rutger

jim

Niet Verified
30 okt 2014
218
70
169
21
Nederland (zuid-Holland)
Ik bedoel maar je was I ik begrijp dat het niet leuk is, maar bij sommige gebeurd het als ze R zijn. Dus dan heb jij nog geluk ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.