Prison reset

Wil jij een prison reset?


  • Total voters
    20
Status
Niet open voor verdere reacties.

jim

Niet Verified
30 okt 2014
218
70
169
21
Nederland (zuid-Holland)
Hey allemaal,

Ik vind zelf prison een beetje saai worden, xholygodx heeft nu max prijzen en als je Y of V bent durft niemand tegen je te pvpen omdat je zogenaamd "betere stuff hebt". Ik zelf wil een reset van prison en dat dan gewoon alles reset, zet even hieronder wat jij wilt? Want er zijn zoveel Y's en Z's en de eco gaat er een beetje aan etc etc. Dus wat willen jullie een reset of niet?

M.v.g.
JimmieRajax
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
ik wil ook nog gwn verder gaan best stom als je het einde niet kunt halen door een reset
 

kelvinfctwente

Niet Verified
15 jun 2015
8
0
30
Mij lijkt het gwn het beste dat er afspraken over de prijzen worden gemaakt en als je dan je er niet aan houd krijg je ban
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Mij lijkt het gwn het beste dat er afspraken over de prijzen worden gemaakt en als je dan je er niet aan houd krijg je ban
Ik vraag me af hoeveel prison spelers er dan wel banned gaan worden...
 

it'sme

Niet Verified
17 jul 2015
38
18
94
23
er zijn mensen die veel werk en moeite hebben gestoken voor veel coins en ranks enzo... Ik wil geen reset.
 

RubenBroers

Niet Verified
15 jan 2015
15
1
37
34
Dus als prison reset word eh Is dan ieereen weer rank A heb je geen stuff meer en al die dingen, Ik heb geen zin in reset want ik ben bijna Y en jimmierajax ik wil wel is 1vs1 tegen je hoor xD
 

LLegends

Niet Verified
22 feb 2015
19
1
77
23
Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om weer opnieuw te gaan minen etc
Het is namelijk zo dat prison helemaal uit balans is, er zijn geen warps, je moet zelf elke keer naar je mine lopen, je kan geen / back doen, je kan ook geen /echest doen!! Dus een reset zou niet slecht zijn
 

LLegends

Niet Verified
22 feb 2015
19
1
77
23
Ow srr mijn internet deed slecht
 

LLegends

Niet Verified
22 feb 2015
19
1
77
23
@LLegends die dingen die jij zegt die horen ook niet te kunnen, zelfs met een reset kun je het nog steeds niet. :)
Het zijn functies die op andere prison servers zoals primemc wel kunnen en + ook kan je bij de donateur mine dingen rechtsreeks dingen verkopen
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Het is namelijk zo dat prison helemaal uit balans is, er zijn geen warps, je moet zelf elke keer naar je mine lopen, je kan geen / back doen, je kan ook geen /echest doen!! Dus een reset zou niet slecht zijn
Het zijn functies die op andere prison servers zoals primemc wel kunnen en + ook kan je bij de donateur mine dingen rechtsreeks dingen verkopen


-waps had ooit al iem voorgesteld maar daar was nee op geantwoord (kan je wel bij miners)
-/back kan je wel bij de plots (en ook op miners)
-donateurmine is weg
 

LLegends

Niet Verified
22 feb 2015
19
1
77
23
-waps had ooit al iem voorgesteld maar daar was nee op geantwoord (kan je wel bij miners)
-/back kan je wel bij de plots (en ook op miners)
-donateurmine is weg
1. Dat is gwn stom dat er geen warps komen 2. /back dient ervoor dat je gwn snel kan werken 3. Ik heb god en ik heb wel betaald om op de HELE server mijn functies te krijgen
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
1. Dat is gwn stom dat er geen warps komen 2. /back dient ervoor dat je gwn snel kan werken 3. Ik heb god en ik heb wel betaald om op de HELE server mijn functies te krijgen
Als je goed hebt gelezen, heeft Haunted het recht om je "functies" te bewerken, op welk moment dan ook.
 

LLegends

Niet Verified
22 feb 2015
19
1
77
23
Als je goed hebt gelezen, heeft Haunted het recht om je "functies" te bewerken, op welk moment dan ook.
-_- ja maar dan noch wil ik er voor iets in de plaats
 
Status
Niet open voor verdere reacties.