Prison reset

Wil jij een prison reset?


  • Total voters
    20
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennis6702

Niet Verified
28 nov 2014
16
0
30
22
Vroeger kon je warpen als je in de plotwereld was, maar dit is helaas weggehaald omdat het een bugg bleek te zijn.
 
C

Checkpointx

Guest
ik ben zelf pas begonnen op prison en zou op zich wel een reset willen, vind het ergens altijd jammer als je al op een compleet bezette wereld komt, dat nieuwe pionier gevoel ontbreekt volledig. Ook heb ik al een paar keer gehad dat high ranks mij om coins vragen om mij niet dood te maken in een pvp gebied als ik naar een andere prison wil lopen. Nou ben ik al niet zo'n pvp-ert maar met mijn rank maak ik geen kans om ze te verslaan.

Maar snap ook heel goed de mensen die het niet willen, als ik veel tijd en moeite in iets heb gestoken wil ik ook geen reset.
 

jim

Niet Verified
30 okt 2014
218
70
169
21
Nederland (zuid-Holland)
ik ben zelf pas begonnen op prison en zou op zich wel een reset willen, vind het ergens altijd jammer als je al op een compleet bezette wereld komt, dat nieuwe pionier gevoel ontbreekt volledig. Ook heb ik al een paar keer gehad dat high ranks mij om coins vragen om mij niet dood te maken in een pvp gebied als ik naar een andere prison wil lopen. Nou ben ik al niet zo'n pvp-ert maar met mijn rank maak ik geen kans om ze te verslaan.

Maar snap ook heel goed de mensen die het niet willen, als ik veel tijd en moeite in iets heb gestoken wil ik ook geen reset.
Ik wil opzich geen reset maar bijvoorbeeld vanaf rank L kan je normaal plots maar de helft van de plots is van iemand die nooit meer on komt...
 

LLegends

Niet Verified
22 feb 2015
19
1
77
23
ik ben zelf pas begonnen op prison en zou op zich wel
ik ben zelf pas begonnen op prison en zou op zich wel een reset willen, vind het ergens altijd jammer als je al op een compleet bezette wereld komt, dat nieuwe pionier gevoel ontbreekt volledig. Ook heb ik al een paar keer gehad dat high ranks mij om coins vragen om mij niet dood te maken in een pvp gebied als ik naar een andere prison wil lopen. Nou ben ik al niet zo'n pvp-ert maar met mijn rank maak ik geen kans om ze te verslaan.

Maar snap ook heel goed de mensen die het niet willen, als ik veel tijd en moeite in iets heb gestoken wil ik ook geen reset.
Het is namelijk zo dat prison helemaal uit balans is, er zijn geen warps, je moet zelf elke keer naar je mine lopen, je kan geen / back doen, je kan ook geen /echest doen, en als je bv. Rank V bent heb je ziek goed armor hebt!! Dus een update/reset zou niet slecht zijn!!! En voor diegene die te lui zijn om opnieuw iets te beginnen houden gwn niet van prison!
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Je hebt 2 kanten hiervan.

Als je de beste plot hebt , hoogste rank, dan wil je natuurlijk geen reset.

Als je geen goede plot hebt, lage rank, dan vinden spelers het sneller oneerlijk, ook al hebben ze de luxe van max prijzen op plotwereld.

Prison is volgens mij gewoon hoogste rank halen, beste plots, beste spullen, en dan heb je het eigenlijk wel uitgespeeld.

Wat @LLegends zegt ben ik dus ook totaal mee oneens.

Ik hou niet van Prison omdat ik niet opnieuw rank Z wil halen met de (mogelijk) beste plotposities die er zijn? Oke dan..
 

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
ook al komd er een reset de eerste 10 die het meeste tijd en het slest mine hebben weer de beste plots
 
Status
Niet open voor verdere reacties.