Prison

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yersios1812

Niet Verified
11 mrt 2015
18
7
94
23
Hallo mensen die dit lezen, hopelijk lezen mods dot ook.

Bij prison was ik vermoord, nou oke kan gebeuren.
Dus vroeg mag ik me spullen terug, hij zei, goed voor een milioen, nou oke dat had ik nog dus ik pay hem en hij zegt je hebt 1000000 gegeven, maar dat was niet waar, dus oke , als ik me spullen maar terug krijg.
Ik gaf hem nog 900000 en hij zij goed waar is enderchest hier in de buurt, ik loop ernaar toe zie hem lopen achter me, ik sta dan bij enderchest en kijk weer om, en hij is weg.....
Later was hij er weer en zij, sry man ik ben net gekilled en heb dus niet je spullen.
Ik dacht grrrr maar goed vroeg netjes of hij de coins wou terug geven en hij negeerd me volkomen.

Ik heb wel een foto van de chat van zijn naam. met dat hij zegt dat hij vermoord is door een hacker.
degene die mijn pullen dus waarschijnlijk heeft.
2015-03-27_19.27.47.png

Dus ik hoop dat deze persoon bestraft wordt, zo niet zou ik graag willen weten waarom.

Alvast bedankt voor de meewerking.

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
bij prison is scammen toegestaan. :s

• Like
Reactions: ImTheNewPro

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Jep. Dus niet te snel mensen vertrouwen als ik jou was :)

• Like
Reactions: ImTheNewPro

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Hoezo Dislike? Ik kan er toch niets aan doen? lol

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Het tegengestelde van jouw rating. Ik beantwoord je vraag krijg ik gewoon dislikes lol. Alsof ik er iets aan kan doen. Ik ben Remy niet? Je vraagt iets, krijg je antwoord, geef je stank voor dank :P lol wat een logica. Ik beantwoord gwn je vragen helemaal nietmeer. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.