[project] mega walls

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danny

Niet Verified
16 nov 2014
10
15
139
25
Halloooo

Ik zat op de h*p*xel !PING! idee! Waarom heeft de haunted geen megawals server?!?! Het is namelijk supervet om met je vrienden te vechten tegen andere op zoon enorme map. Stel hij komt er ooit zou ik daar dan deel uit van mogen maken bij het bouwen en ontwerpen van de mappen? Het zou mij dan super vet lijken als het er komt en dat we er veel reclame voor maken! ik zou graag ideeën van jullie kant willen horen!

I'm out! ;P

Laatste update:

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
(Andere servernamen zeggen... Mag nii :P) maar mega walls is leuk!!! Ik stem voor :D

• Like
Reactions: Danny

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
het is een leuk idee maar je moet ook eraan denken dat je niet zomaar in het bouwteam zit en die gaat het toch bouwen en ze zijn nu druk bezig met bouwen van andere mappen en dit staat ook geloof ik in het verkeerde forum deel.
want projecten houd in met andere mensen te doen

Danny

Niet Verified
16 nov 2014
10
15
139
25
het is een leuk idee maar je moet ook eraan denken dat je niet zomaar in het bouwteam zit en die gaat het toch bouwen en ze zijn nu druk bezig met bouwen van andere mappen en dit staat ook geloof ik in het verkeerde forum deel.
want projecten houd in met andere mensen te doen

Hoezo moet ik meteen in het bouwteam? dat snap ik even niet, en iets bouwen maak niet uit wie of wat het blijft een project in mijn ogen.. Ik snap jou negativiteit niet..

R

Rutgertjuh

Guest
Op die server speel je de MegaWalls met totaal 100 man. Ik verwacht niet dat Haunted dat vaak zal halen, helaas. Wel een leuk idee :).

Mvg,
Rutger

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Op die server speel je de MegaWalls met totaal 100 man. Ik verwacht niet dat Haunted dat vaak zal halen, helaas. Wel een leuk idee :).

Mvg,
Rutger
Megawalls hadden we al alleen is weggehaald

MythCurse

Supreme
MythCurse
MythCurse ✔
Supreme
13 dec 2014
11
3
89
23
Nederland
Het is wel een leuk idee maar inderdaad zouden er geen 100 man gelijk in zitten. Het zal wel miss mogelijk zijn om de gewone walls te doen dan is het met minder mensen.

Gr. Rick

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Het is wel een leuk idee maar inderdaad zouden er geen 100 man gelijk in zitten. Het zal wel miss mogelijk zijn om de gewone walls te doen dan is het met minder mensen.

Gr. Rick
er was een walls een half jaartje iets langer geleden nog maar er speelden te weinig mensen op (vermoed ik) de mega skywars spawn is dezelde als die van de walls

Simpie

Niet Verified
7 jan 2015
29
8
109
23
Het is een leuk idee! Maar we zijn in het bouwteam momenteel met veel projecten bezig, het komt dan denk ik niet zo goed uit voor ons. Maar zeker een leuk idee! :D Ik zal het nog even erover hebben op de bouwserver.

Status
Niet open voor verdere reacties.