Proxy en nog iets

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Hallo,
Kan iemand mij vertellen hoe proxy werkt snap er niks van en dat het banable is wat is percies proxy en nog die andere gebeuren snap het niet

MIles

Niet Verified
19 dec 2014
47
7
109
22
proxy is dat er meerdere accounts met hetzelfde Ip adres online zijn, dat je dus meerdere accounts hebt en dat is niet toegestaan right?

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
proxy is dat er meerdere accounts met hetzelfde Ip adres online zijn, dat je dus meerdere accounts hebt en dat is niet toegestaan right?
het klopt maar...
als je banned bent zonder meerdere acounts dan ...
...heb je problemen ;)

TIP
als je de melding krijgt stop met proberen zelf als je een ban hebt en probeer pas terug als het weg is.

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
Op mijn internaat computer krijg ik proxy er niet af :( op mijn laptop lukt het wel... dus ik kan alleen in weekends en vakanties op hauntedmc :confused:

UprisingErrors

Niet Verified
30 mrt 2014
79
16
79
google:

proxy servers for the purpose of protecting personal identity and location

proxy servers ter bescherming van persoonlijke identiteit en locatie

UprisingErrors

Niet Verified
30 mrt 2014
79
16
79
geen idee moet je toch eg aan remy vragen ... dat bericht wat ik posten komt uit een update van remy zelf dus verzin het zelf maar ...

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Ok,

Een proxy is een moeilijk woord voor "boodschapper of doorgeefluik"

Normaal maak je vanaf je eigen IP adres (iedereen heeft een eigen nummer) direct verbinding met de server van Haunted.

Jij <------------> Haunted

Dat kan ook anders: Een doorgeefluik gebruiken.

Je vraagt daarbij aan de proxy (een computer ergens op internet, speciaal voor dat doel) "Kan je verbinding maken met die server en alles aan mij doorsturen?" De proxy gaat dan alles 'doorgeven uit naam van'.

Jij <-------> proxy <------> Haunted

De Haunted server 'ziet' dan de proxy computer (met de proxy z'n eigen IP adres) verbinden 'alsof' het een speler is.
We zien dan NIET je eigen IP adres. Zo word je bijna helemaal anoniem.

Alleen gebruiken veel meer mensen die proxy en die komen dus allemaal binnen vanaf hetzelfde IP nummer volgens de Haunted server. Helaas worden proxies dan ook veel gebruikt door mensen die geband zijn. Hun IP is immers niet te zien, ze zijn anoniem, dus we 'weten' niet wie het is. Zo omzeilen ze hun ban.

Omdat dat steeds vaker gebeurde is er nu een slot gekomen op de IP's van -bekende- proxy's. Die komen er niet meer in.
Mensen die voorheen via een proxy verbonden, zien nu dus een melding dat ze geen toegang kunnen krijgen.

Vanaf je eigen "huis" IP nummer, kan je met net zoveel accounts met Haunted verbinden als je wil. Die prive IP adressen worden (normaal dan) niet gezien als proxy. Een groepje vrienden met hun eigen computer bij je thuis moet dus gewoon gaan.

Als er *toch* een probleem ontstaat waardoor je niet kan verbinden, dan moeten we uitzoeken of jouw eigen IP nummer misschien ergens in een proxy lijst terecht is gekomen.
Dat kan je dan het beste in een topic onder "Reports" doen, als 'probleem met verbinden'.

Hoop dat dit duidelijk genoeg omschreven was!

Groet

Hape

400px-Proxy_concept_en.svg.png

(Afbeelding overgenomen uit wikipedia: "Proxy")

Laatste update:

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
Ok,

Een proxy is een moeilijk woord voor "boodschapper of doorgeefluik"

Normaal maak je vanaf je eigen IP adres (iedereen heeft een eigen nummer) direct verbinding met de server van Haunted.

Jij <------------> Haunted

Dat kan ook anders: Een doorgeefluik gebruiken.

Je vraagt daarbij aan de proxy (een computer ergens op internet, speciaal voor dat doel) "Kan je verbinding maken met die server en alles aan mij doorsturen?" De proxy gaat dan alles 'doorgeven uit naam van'.

Jij <-------> proxy <------> Haunted

De Haunted server 'ziet' dan de proxy computer (met de proxy z'n eigen IP adres) verbinden 'alsof' het een speler is.
We zien dan NIET je eigen IP adres. Zo word je bijna helemaal anoniem.

Alleen gebruiken veel meer mensen die proxy en die komen dus allemaal binnen vanaf hetzelfde IP nummer volgens de Haunted server. Helaas worden proxies dan ook veel gebruikt door mensen die geband zijn. Hun IP is immers niet te zien, ze zijn anoniem, dus we 'weten' niet wie het is. Zo omzeilen ze hun ban.

Omdat dat steeds vaker gebeurde is er nu een slot gekomen op de IP's van -bekende- proxy's. Die komen er niet meer in.
Mensen die voorheen via een proxy verbonden, zien nu dus een melding dat ze geen toegang kunnen krijgen.

Vanaf je eigen "huis" IP nummer, kan je met net zoveel accounts met Haunted verbinden als je wil. Die prive IP adressen worden (normaal dan) niet gezien als proxy. Een groepje vrienden met hun eigen computer bij je thuis moet dus gewoon gaan.

Als er *toch* een probleem ontstaat waardoor je niet kan verbinden, dan moeten we uitzoeken of jouw eigen IP nummer misschien ergens in een proxy lijst terecht is gekomen.
Dat kan je dan het beste in een topic onder "Reports" doen, als 'probleem met verbinden'.

Hoop dat dit duidelijk genoeg omschreven was!

Groet

Hape

Bekijk bijlage 2129
(Afbeelding overgenomen uit wikipedia: "Proxy")
ik denk dat het nu voor iedereen duidelijk is bedankt ;)

mvg
Twana

Status
Niet open voor verdere reacties.