Pvp event

PVPEVENT?

• Ja

Votes: 18 90,0%
  • Nee

Votes: 2 10,0%

• Total voters
    20
Status
Niet open voor verdere reacties.

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
24
Kitpvp
PvP Event

Wij vinden dat het wel eens tijd word voor een PvP event.
-16 teams, 3 man per team. Elk team krijgt één kans om door te gaan naar de volgende ronde, dus verlies je één ronde dan zijn jij en je team af!
-Hetzelfde gear + speed. (Eventueel healing)
-Het winnende team krijgt bijvoorbeeld 10k op de vernieuwe KitPvP/Factions of misschien zelfs een rank! (Legend/God)

Een event zal de server drukker maken en misschien zullen er dan weer meer spelen :D
@remymine @walk3n_fridge @Datdus

Update:
Ik wil de ranks wel weggeven en helpen met organiseren als het door gaat!

~ Groeten Mrlol7lol7 & Maxxooo

Laatste update:
  • Like
Reactions: CupcakejuhLissaa

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Geeft 'n veel te grote headstart aan de team voor Factions EN kitpvp. Het idee is leuk, alleen het reward moet iets anders zijn dan 'n headstart in gamemodes die nieuw gereleased zullen worden :wink: Iedereen moet evenveel kans hebben om te werken aan z'n stats/Base/materialen ( vind ik persoonlijk ) Daarom is Prison coins boost er ook uitgehaald paar jaar geleden. Heb je nog wat andere ideëen voor 'n reward? Het idee opzich lijkt me wel leuk !

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
24
Kitpvp
Geeft 'n veel te grote headstart aan de team voor Factions EN kitpvp. Het idee is leuk, alleen het reward moet iets anders zijn dan 'n headstart in gamemodes die nieuw gereleased zullen worden :wink: Iedereen moet evenveel kans hebben om te werken aan z'n stats/Base/materialen ( vind ik persoonlijk ) Daarom is Prison coins boost er ook uitgehaald paar jaar geleden. Heb je nog wat andere ideëen voor 'n reward? Maar wel gek idee !

Juist daardoor willen mensen snel meedoen, krijgt het hype en word haunted miss weer ietsjes drukker ^^.
En anders een haunted legend/god rank? Opzicht zou ik die ook wel willen doneren aan de winnaars

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Juist daardoor willen mensen snel meedoen, krijgt het hype en word haunted miss weer ietsjes drukker ^^.
En anders een haunted legend/god rank? Opzicht zou ik die ook wel willen doneren aan de winnaars
Denk ik eerder niet. Mensen twijfelen heel veel aan hunzelf en denken ' die zijn beter, er gaan op teams zijn, ik ga gewoon niet eens proberen '. Als de prijs er aantrekkelijk uitziet, zullen er wat meer durven meedoen. En voor de donatorrank heb ik geen idee. Vind ik zelf ook 'n leuk idee maar weet niet of Remy die zou willen geven. Opzich kan jij 't doen he :tearsofjoy::tearsofjoy:

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
24
Kitpvp
Denk ik eerder niet. Mensen twijfelen heel veel aan hunzelf en denken ' die zijn beter, er gaan op teams zijn, ik ga gewoon niet eens proberen '. Als de prijs er aantrekkelijk uitziet, zullen er wat meer durven meedoen. En voor de donatorrank heb ik geen idee. Vind ik zelf ook 'n leuk idee maar weet niet of Remy die zou willen geven. Opzich kan jij 't doen he :tearsofjoy::tearsofjoy:

Precies wat ik zeg.. Ik kan ook de winnaars een rank doneren ^^

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
24
Kitpvp
En wat als de winnaar al een god is xD en zoveel pvpers zijn er niet teminste denk ik, 48 spelers?

Minder teams kan ook! ligt eraan hoeveel mensen zich zullen aanmelden als dit idee door gaat!
De winnaar mag dan de rank doorgeven aan een vriend/vriendin. :D

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
We gaan eerst even zorgen dat er een paar belangrijke updates worden doorgevoerd. Daarna gaan we het event management op de rit krijgen, dat zowel bouw als pvp events zal gaan houden.

• Like
Reactions: Maxxooo

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
PvP Event

Wij vinden dat het wel eens tijd word voor een PvP event.
-16 teams, 3 man per team. Elk team krijgt één kans om door te gaan naar de volgende ronde, dus verlies je één ronde dan zijn jij en je team af!
-Hetzelfde gear + speed. (Eventueel healing)
-Het winnende team krijgt bijvoorbeeld 10k op de vernieuwe KitPvP/Factions of misschien zelfs een rank! (Legend/God)

Een event zal de server drukker maken en misschien zullen er dan weer meer spelen :D
@remymine @walk3n_fridge @Datdus

Update:
Ik wil de ranks wel weggeven en helpen met organiseren als het door gaat!

~ Groeten Mrlol7lol7 & Maxxooo
Goh waar zou dat idee vandaan komen :pp
Maar back to the point.
Voor mij is het niks omdat er toch waarschijnlijk 1.8 combat wordt doorgevoerd
Maar verder goed idee

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
24
Kitpvp
Van events

Het is niet zo dat een event jouw idee is.
Je kan events op haunted als idee niet zomaar claimen als het al jaren gebeurt.
Maar goed boeie. beter toch dat we allebei events voorstellen? :)

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Het is niet zo dat een event jouw idee is.
Je kan events op haunted als idee niet zomaar claimen als het al jaren gebeurt.
Maar goed boeie. beter toch dat we allebei events voorstellen? :)
Idd het was ook maar een grapje ik claim niet gelijk dar het 100 % mijn idee is

Status
Niet open voor verdere reacties.