Pvp map beta

wat vindt JIJ van deze map

• leuk!

Votes: 23 69,7%
  • ik vind dat dit veranderd moet worden:

Votes: 6 18,2%
  • mwah

Votes: 4 12,1%

• Total voters
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Waar je zeker naar moet kijken zijn de bergen zelf, ik bekeek het net en het is best eZ om eruit te komen met parcourskillz, maar de map zelf ziet er echt nice uit ! ( er zal natuurlijk wel veel werk voor de bergen zodat niemand eruitkan ^^ ) Maar het is best een nice map voor pvp ^^

flecx

Niet Verified
3 apr 2014
45
9
84
25
Location unknown
Waar je zeker naar moet kijken zijn de bergen zelf, ik bekeek het net en het is best eZ om eruit te komen met parcourskillz, maar de map zelf ziet er echt nice uit ! ( er zal natuurlijk wel veel werk voor de bergen zodat niemand eruitkan ^^ ) Maar het is best een nice map voor pvp ^^
je hebt gelijk ik kon binnen 5 min eruit komen maar daarom is de map in alpha :) maar er komt een glass dome over de map en er gaat nog veel veranderd worden

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
je hebt gelijk ik kon binnen 5 min eruit komen maar daarom is de map in alpha :) maar er komt een glass dome over de map en er gaat nog veel veranderd worden
Succes! ;)

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Ik vind hem echt geweldig, wel opletten dat mensen niet zomaar naar boven kunnen en in het geval van border naar achteren kunnen glitchen

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
Ik vind hem echt geweldig, wel opletten dat mensen niet zomaar naar boven kunnen en in het geval van border naar achteren kunnen glitchen

Is al vermeld dat er glazen koepel komt :)!

flecx

Niet Verified
3 apr 2014
45
9
84
25
Location unknown
Oke eerste changelog ik heb de rivier dunner gemaakt maar het bos is goed zo als die is vanmiddag ga ik beginnen met een klein servertje waar ik met een aantal vrienden de map ga bebouwen de gebouwen worden: een aantal torens die door bruggen aan elkaar verbonden zijn in het bos komen boom hutten en een klein huisje voorderest is het nog geheim :P

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
260
133
242
23
Nederland alphen a/d rijn
Oke eerste changelog ik heb de rivier dunner gemaakt maar het bos is goed zo als die is vanmiddag ga ik beginnen met een klein servertje waar ik met een aantal vrienden de map ga bebouwen de gebouwen worden: een aantal torens die door bruggen aan elkaar verbonden zijn in het bos komen boom hutten en een klein huisje voorderest is het nog geheim :p
kan ik helpen? :P

Status
Niet open voor verdere reacties.