Waarom blijf je niet gewoon, ik mag je, we hebben dan wel eerst ruzie gehad maar so what, we zijn nu vrienden, en ik vind je gewoon aardig. jammer als je toch gaat, maar ik kom je sowieso nog ooit wel tegen....
Wow man gierig ben jij het kan je niks schelen. Het gaat je alleen maar om de stuff. :)O en Dead mag ik ook de c eggs en de beacon plz??
Al deze dat iets willen van Dead krijgen unteam van mij en een dikke teamfocus & unteam van iedereen. en als m'n team die persoon niet unteamt, unteam ik die persoon zelf wel. Dead heeft een moeilijke periode atm. En deze dat durft achter stuff vraagt heeft problemen. Groetjes Ryan
Indd
ik moet helemaal niks als dead het aanbied zeg ik ja.
Maar ik vraag niet om stuff.
Ik vind het rot jammer dat er weer een goede PvPer weg is
dion jij bent een van de beste pvpers die ik ken, misschien heb je het nu zwaar maar je komt er wel weer bovenopik ben niet goed, ik ben fking slecht
dion jij bent een van de beste pvpers die ik ken, misschien heb je het nu zwaar maar je komt er wel weer bovenop
GVD GUYS, WTF DOEN JULLIE?! ALS EEN STEL ARMOEDZAAIERS ALLEEN MAAR OM Z'N STUFF VRAGEN! DIT GEEFT HEM ECHT EEN GEVOEL ALSOF JULLIE HEM ALLEEN MAAR 'MOGEN' DOOR Z'N STUFF! DOE NORMAAL MENSEN. ECHT... GVD... DOE NORMAAL!!!
iK vraag toch wat ze van mijn stuff willen, ik stop toch, en help wel graag andere mensen
dat is mijn mening iedereen zit nu te ruzzieen waarom omdat ze allemaal dat stuf willen