Ben er nog niet uitgekomen waar ik het ga doen, misschien bij survival 1 of bij de hub waar iedereen kan zijn.Op welke server is dat ?
Ben er nog niet uitgekomen waar ik het ga doen, misschien bij survival 1 of bij de hub waar iedereen kan zijn.Op welke server is dat ?
Zeg je het dan wel als je het weet ;)Ben er nog niet uitgekomen waar ik het ga doen, misschien bij survival 1 of bij de hub waar iedereen kan zijn.
Nee @LeviboyNL anders komt iedereen naar daar ook als ik de dag al zeg komen de mensen alleen die dag online :d Dus ik hou al paar mensen goed in de gaten..Zeg je het dan wel als je het weet ;)
het is toch juist de bedoeling dat er mensen op af komen?Nee @LeviboyNL anders komt iedereen naar daar ook als ik de dag al zeg komen de mensen alleen die dag online :d Dus ik hou al paar mensen goed in de gaten..
Ja klopt @LeviboyNL als ik het nu ga zeggen welke dag welke uur dan komen die mensen speciaal voor een rankje. Ik geef alleen een rankje weg aan mensen die zich dag en dacht voor haunted en spelers zetten, hun hebben hier bij voorrang qua spelers dan he :d ..het is toch juist de bedoeling dat er mensen op af komen?
Jah dat klopt maar als jij bijvoorbeeld alleen op survival speelt dan zie je alleen daar de actieve spelers.Ja klopt @LeviboyNL als ik het nu ga zeggen welke dag welke uur dan komen die mensen speciaal voor een rankje. Ik geef alleen een rankje weg aan mensen die zich dag en dacht voor haunted en spelers zetten, hun hebben hier bij voorrang qua spelers dan he :d ..
Nee hoor ik zit zo een beetje op alle servertjes,ik zie ook wie veel online (actieve) is .Jah dat klopt maar als jij bijvoorbeeld alleen op survival speelt dan zie je alleen daar de actieve spelers.
als jij gelooft dat dat mogelijk is dan wil ik je wel geloven :PNee hoor ik zit zo een beetje op alle servertjes,ik zie ook wie veel online (actieve) is .
Hhaha alles is mogelijk :dals jij gelooft dat dat mogelijk is dan wil ik je wel geloven :p
Als je erin gelooft is idd alles mogelijk.Hhaha alles is mogelijk :d
Legt hij uit in zijn video ;)ik doe graag mee ( ik wordt een beetje lager behandelt omdat ik kit les ben bij skyblock ;p). altijd leuk premium. maar waarvoor geef je dit weg als ik vragen mag?