Reactie op hollander98's topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

stijn123456789

Niet Verified
25 dec 2014
22
3
104
Maastricht
Beste medespelers,
Ik heb gehoord dat er meerdere topics/berichten zijn gepost over Awiee3, ik he. Dit zelf ook meegemaakt, skypte hem bijna elke dag, we mochten elkaar althans MOCHTEN. Ik zou hem eerst naar Y helpen en hij mij vervolgens.....

Een andere kennis/vriend hielp ook, nou in ongeveer 4 dagen heb ik hem zo'n 100-150mil betaald voor zijn rank. 4 dagen lang paar uur minen , ik dacht teminste dat ik het goed had besteed, hij was inmiddels al Y en had genoeg geld om me terug te betalen....

Ik vraag hem in vriendelijk in msg of hij me het schuldige bedrag terug zou willen betalen. ( hij reageert na 7 keer vragen reageert hij nog niet) ik begin wat "hardere" en meerdere berichten te sturen.
En zijn antwoord was..

"Ja hou op met dat gespam ik heb een screenshot en ik ga je reporten." Ik dacht dafuq, vervolgens kreeg ik hier 1 dag mute voor...... (Awiee3 is bevriend met reeuwijk, en kon alles vrijwel makkelijk doorgeven en reeuwijk ging er waarschijnlijk ook wel van uit dat alles eerlijk gebeurde)

Dat was dus zij scammactie

Ik wil haunted hierbij ook vragen pm scammen ban-able te maken. Want het verpest de community gewoon, als mensen worden gescamt worden ze daar niet bepaald blij van, soms gaan ze zelf ragen, dir heeft weer gevolg voor anderen.

M.v.g Heroebrain01/Stijn

• Like
Reactions: conceptswe

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Sommige mensen zijn lui hé, als ze alleen zo money verdienen....
Ze heeft me ook eens proberen te scammen, maar ik zei NEE!

OlivierNL

Niet Verified
7 okt 2014
40
15
69
27
Artho het is een jongen ;)

stijn123456789

Niet Verified
25 dec 2014
22
3
104
Maastricht
Idd maar het gaat mij niet om het geld(ik speel het toch niet meer) maar de community gaat achteruit door gescam.

stijn123456789

Niet Verified
25 dec 2014
22
3
104
Maastricht
Het kan anders ook goed zijn om de scammer 3 dagen te muten, zo leert hij het af en kan hij geen mensen meer scammen(met mute)

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
jeweetzelfcas (x_darkevil_x) is ook zo iemand, hij doet t vooral op factions.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Vroeger deed ik het ook, maar op een andere manier.
Ik vraag een faction om te joinen, dan zet ik er me home en laat andere gasten tpa :P is niet echt scammen ma bon

OlivierNL

Niet Verified
7 okt 2014
40
15
69
27
Pelle idd hij vraagt ook Om tpa aan mij maar dan gaat hij me raiden(ik ken hem in RL)

Hollander89

Niet Verified
11 feb 2015
16
7
59
35
Tja het is en blijft een zielig jongetje. Mijn topic was gesloten door de staf, maar zoals je al ziet leeft het meer dan er toegegeven wilt worden.

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
idd, JWZCas (x_Darkevil_x) is in RL de buurjongen van awiee3, ze doen het allebei -_-
Beste medespelers,
Ik heb gehoord dat er meerdere topics/berichten zijn gepost over Awiee3, ik he. Dit zelf ook meegemaakt, skypte hem bijna elke dag, we mochten elkaar althans MOCHTEN. Ik zou hem eerst naar Y helpen en hij mij vervolgens.....

Een andere kennis/vriend hielp ook, nou in ongeveer 4 dagen heb ik hem zo'n 100-150mil betaald voor zijn rank. 4 dagen lang paar uur minen , ik dacht teminste dat ik het goed had besteed, hij was inmiddels al Y en had genoeg geld om me terug te betalen....

Ik vraag hem in vriendelijk in msg of hij me het schuldige bedrag terug zou willen betalen. ( hij reageert na 7 keer vragen reageert hij nog niet) ik begin wat "hardere" en meerdere berichten te sturen.
En zijn antwoord was..

"Ja hou op met dat gespam ik heb een screenshot en ik ga je reporten." Ik dacht dafuq, vervolgens kreeg ik hier 1 dag mute voor...... (Awiee3 is bevriend met reeuwijk, en kon alles vrijwel makkelijk doorgeven en reeuwijk ging er waarschijnlijk ook wel van uit dat alles eerlijk gebeurde)

Dat was dus zij scammactie

Ik wil haunted hierbij ook vragen pm scammen ban-able te maken. Want het verpest de community gewoon, als mensen worden gescamt worden ze daar niet bepaald blij van, soms gaan ze zelf ragen, dir heeft weer gevolg voor anderen.

M.v.g Heroebrain01/Stijn

agree, en inderdaad x_darkevil is het buurjongetje van awiee3 (michel), ik was voor 4 a 5 maanden lang goed bevriend met hem,(awiee3) totdat hij op prison kwam, was hij oke, maar zodra hij wist hoe makkelijk het was om niet te minen en scammen is, ging hij non-stop door, ik was hier fel tegen, en na een hoop gedoe, heb ik geen contact meer met hem gezocht, inmiddels weet ik van een paar vrienden van mij, dat hij niet meer op haunted komt, en een eigen tekkit server wil beginnen, dus hiervan zullen we niet meer veel last hebben( maar toch heeft hij wel heel zijn free rank nog geen 30miljoen gemined!)

groet dead

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
agree, en inderdaad x_darkevil is het buurjongetje van awiee3 (michel), ik was voor 4 a 5 maanden lang goed bevriend met hem,(awiee3) totdat hij op prison kwam, was hij oke, maar zodra hij wist hoe makkelijk het was om niet te minen en scammen is, ging hij non-stop door, ik was hier fel tegen, en na een hoop gedoe, heb ik geen contact meer met hem gezocht, inmiddels weet ik van een paar vrienden van mij, dat hij niet meer op haunted komt, en een eigen tekkit server wil beginnen, dus hiervan zullen we niet meer veel last hebben( maar toch heeft hij wel heel zijn free rank nog geen 30miljoen gemined!)

groet dead
Zag hem gisteren nog hoor :)

Status
Niet open voor verdere reacties.