Meheheeh same voor mij :pIk weet niet hoe je foto's kan uploaden op je tel, dus kijk mijn pf :p
Meheheeh same voor mij :pIk weet niet hoe je foto's kan uploaden op je tel, dus kijk mijn pf :p
Lol haahahha XDMet nichtje in Blijdorp:
Shockerz & letterlijk Wasted Penguin:
LolllllXD ik heb geen fotos van me zelf helemaal niks whahahaha. de enige die ik heb is op me insta en die is al like 4/5 jaar oud
whut .... XD ik haat fotos van me zelf zo nutteloos en onnodig.Lolllll
whut .... XD ik haat fotos van me zelf zo nutteloos en onnodig.
nou zeg.... wat een goede ex mod zeg pfffOf je bent lelijk kan ook
Tjah, ik ben wie ik ben. Ik verander niet :'). En het was maar een joke kalm aan honey :pnou zeg.... wat een goede ex mod zeg pfff
Kan ik niet ruikenik vind dat niet echt een joke.... want ik weet niet echt meer wat een joke is na 10 jaar gepest te zijn...
dat snap ik maar, ik vind zelf dat je dat nooit zomaar moet zeggen of je moet echt close met die persoon zijn.Kan ik niet ruiken
Jokes kunnen altijd, vooral we alleen maar een blokjes spel spelen.dat snap ik maar, ik vind zelf dat je dat nooit zomaar moet zeggen of je moet echt close met die persoon zijn.
Zo grappig dit, rustaaaagggg. Ga niet verder met aandacht zoeken, het is gewoon een joke klaar maak er geen probleem van pl0x.kleine ja maar dat wat jij deed vind ik niet echt kleine... maar ja nevermind
Jo top.ik ben rustig? anders zou ik wel als een klein kind gaan schelden non stop. XD maar ja zoals ik zei nevermind jij weet blijkbaar niks van gepest te worden dus je snapt niet hoe ik me voel er over.
OMG whahaha als ik snel kijk naar je lijk je net op miranda cosgroveBekijk bijlage 4673 waarom niet:p