Duckselfie?hhhaha remy, duckselfie? had geter geweest als je duckface erbij deed :'D
En Maaraa, je hond kijkt recht in onze ogen, en denkt : Please, help me ... Je wilt niet weten wat ze met me doet.. help me xD
Duckselfie?hhhaha remy, duckselfie? had geter geweest als je duckface erbij deed :'D
En Maaraa, je hond kijkt recht in onze ogen, en denkt : Please, help me ... Je wilt niet weten wat ze met me doet.. help me xD
Je bent zkr niet lelijk <3Ik zal je wat zelfvertrouwen proberen te geven. Ik zelf schaam me ook hoor om foto's te posten. Maar ik dacht, dat ik nu lelijk ben of niet, dat iemand me niet spuuglelijk vind of niet, wat verandert aan jou karakter ? Als jou vrienden dan nietmeer jou vrienden nietmeer willen zijn wegens je uiterlijk, dan heb je niets aan hun. Momenteel heb ik van niemand gehoord dat ik lelijk of mooi ben, en dat vind ik best ook. Post een foto van jezelf, iedereen zal wel respect voor hebben want je zal dan 't lef hebben om 1 te posten ^^
Als je er niet prettig bij voelt dan moet je het niet posten. Hoewel ik niet denk dat iemand hier vervelend op je zal reageren.Sorry foutje er moet staan lelijk vind*