SidneyDinnis_PvP Niet Verified 7 nov 2015 15 0 45 26 8 nov 2015 #1 Remy ik heb een namchange gedaan ik heet nu ICrazy_Pvp21 maar als ik nu op de server wil gaan staat er : not autenticated with minecraft.net kan ik nu nooit meer op haunted netwerk of kan ik dit oplossen ?? gr. SidneyDennis
Remy ik heb een namchange gedaan ik heet nu ICrazy_Pvp21 maar als ik nu op de server wil gaan staat er : not autenticated with minecraft.net kan ik nu nooit meer op haunted netwerk of kan ik dit oplossen ?? gr. SidneyDennis
R RyanTheSedcuer Niet Verified 2 nov 2015 6 1 22 26 8 nov 2015 #2 Volledig uit Minecraft uitloggen ( dus ook je menu waarbij je op ' play ' moet drukken, en herloggen. dan kan 't wel
Volledig uit Minecraft uitloggen ( dus ook je menu waarbij je op ' play ' moet drukken, en herloggen. dan kan 't wel
teddonaldo Niet Verified 13 jan 2016 25 3 64 18 Nij beets 28 apr 2016 #3 wrm wil je überhaupt je namechange veranderen
xR3q3nPvP Niet Verified 25 feb 2016 23 2 89 22 Thuis www.ikzoekeenleven.nl 28 apr 2016 #4 teddonaldo zei: wrm wil je überhaupt je namechange veranderen Click to expand... Hij wil zijn name veranderen, niet zijn namechange ( dat kan nieteens ). En misschien is hij die naam beu ?
teddonaldo zei: wrm wil je überhaupt je namechange veranderen Click to expand... Hij wil zijn name veranderen, niet zijn namechange ( dat kan nieteens ). En misschien is hij die naam beu ?