Hey hauntiesss,
Hier ben ik weer met een geweldig nieuw project voor op survival2.
Ik ga samen met een paar vrienden en mijn vriendin op survival2 een romeins dorp beginnen waar ook:
-Het pantheon
-Het colosseum (Waar er monster spawners aanwezig zullen zijn als gladiatoren)
-Een aantal tempels (Waar de goden en de makers van het dorp aanbeden kunnen worden XD)
-De theaters (Bv: het theater van orange, het theater van aspendos en het theater van pompeii)
-Romeinse villa's en huizen
-En niet te vergeten circus maximus gaan wij proberen zo goed mogelijk na te bouwen
Wil jij nu helpen gelieven dat hier onder even te melden want we gaan echt elke hand kunnen gebruiken. Ranks of geen ranks het maakt ons niet uit we hebben voor ieder die wilt helpen een taak!
Alvast bedankt
The_DarkRanger/bavaria500
(P.s bekijk ook de foto's dan snap je wat de bedoeling is ;) )
Hier ben ik weer met een geweldig nieuw project voor op survival2.
Ik ga samen met een paar vrienden en mijn vriendin op survival2 een romeins dorp beginnen waar ook:
-Het pantheon
-Het colosseum (Waar er monster spawners aanwezig zullen zijn als gladiatoren)
-Een aantal tempels (Waar de goden en de makers van het dorp aanbeden kunnen worden XD)
-De theaters (Bv: het theater van orange, het theater van aspendos en het theater van pompeii)
-Romeinse villa's en huizen
-En niet te vergeten circus maximus gaan wij proberen zo goed mogelijk na te bouwen
Wil jij nu helpen gelieven dat hier onder even te melden want we gaan echt elke hand kunnen gebruiken. Ranks of geen ranks het maakt ons niet uit we hebben voor ieder die wilt helpen een taak!
Alvast bedankt
The_DarkRanger/bavaria500
(P.s bekijk ook de foto's dan snap je wat de bedoeling is ;) )