Romeinse metropolis

Zou jij dit project steunen met tokens en/of bouwmaterialen?


  • Total voters
    12
Status
Niet open voor verdere reacties.

FlaconBacon

Niet Verified
29 apr 2015
112
109
159
21
mijn huis.
Hey mensen,

Haunted 2.0 is er eindelijk!
Ik dacht laat ik het vieren met weer een nieuw project :p
Deze keer: Een Romeinse metropolis!
Mijn vorige project, Pays Bas (Een moderne stad), was een groot succes dankzij
allerlei investeerders en de behulpzame bouwers die dit allemaal mogelijk gemaakt hebben.
Dus waarom niet een nieuw project? Dit keer in een ander thema, namelijk 2000 jaar geleden,
Antium, Romeins Italië. De Romeinen hebben mij al van kind af aan geïnspireerd met hun adembenemende gebouwen zoals hun wereldberoemde Aquaducten, villa's, fonteinen, monumenten en niet te vergeten hun fantastische Legioenen die gigantische delen van Europa veroverden.

Maar goed, even over de stad.
Ik heb voor dit project de naam Antium gekozen omdat waarschijnlijk op Rome na een van de belangrijkste steden was tijdens deze periode. Ik ga de stad Antium niet nabouwen maar ik gebruik alleen maar de naam.
De stad komt in Survival 3 (Hell Realm), op een open vlakte bij een rivier en aan de kust.

Het doel van dit project is om mensen te fascineren wat de Romeinen allemaal hebben bereikt (En omdat ze totale swag hebben *kuch*). De stad is bedoeld om in te leven, NIET om in te bouwen. De stad is natuurlijk voorzien van 1 (of meerdere mijnen) op individuele hoogtes (bijvoorbeeld een Iron mijn, en een Diamond mijn).
Ook komt er een publieke farm die voor iedereen beschikbaar is. Mensen met een Level I (Villa) huis hebben een eigen farm! Er wordt ook voor een grote markt gezorgd. Waarbij je van alles kunt kopen, van Food tot Diamonds en van Wol tot Obsidian.
Er zijn 4 verschillende soorten huizen namelijk:
  • Kleine huizen (Level IV)
  • Medium huizen (Level III)
  • Grote huizen (Level II)
  • Grote villa's (Level I)
Natuurlijk is er nogal een verschil tussen de 4 soorten huizen qua prijs en luxe.
MEER INFORMATIE INCLUSIEF PRIJZEN OVER DE HUIZEN KOMEN BINNENKORT!
(Het is niet verplicht om permanent te wonen in de stad, een huis kan ook dienen als vakantiehuis).

Afbeeldingen en bouwverslagen over de stad komen allemaal in dit topic te staan maar op dit moment moet alles nog op een rijtje worden gezet en stukken grond uitgekozen worden.

Natuurlijk wordt de stad verzien van majestueuze decoraties zoals fonteinen, standbeelden en monumenten. Ook komen er prachtige tuinen, overheidsgebouwen en een haven. Om de stad wordt ook een muur gebouwd maar dat gebeurt als alles af is.

Investeringen en Functies
Een goede stad is pas af als er allerlei functies zijn binnen de stadsmuren,
denk hierbij aan Architect, Boekhouder, Bouwer en Raadgever.
Alle functies hebben hun eigen werkplaats binnen de stad.

Nog een doel wat ik wil bereiken is dat de stad 50 inwoners heeft binnen 6 maanden na de opening.
Wordt dit doel bereikt, wordt er een Colosseum gebouwd in de stad als aandenken voor deze geweldige mijlpaal.

Maar we hebben daarbij jouw hulp nodig! Doneer bouwmaterialen en/of tokens en steun dit project! Elke investeerder krijgt een mooi plekje in de Hall of Fame!
Wil jij nou investeren in dit prachtige en grote project? Laat een reactie achter of stuur mij (@FlaconBacon )
een privé berichtje en laat weten wat je wilt doneren en hoeveel.
Waar wij vooral mee geholpen kunnen worden:
  • Tokens
  • Diorite (Rauw, niet polished)
  • Quartz! Heel veel Quartz! (Elke vorm)
  • Bricks
  • Clay
  • Oak Wood
  • Redstone (Elke vorm)

Ik kom even terug op het feit dat afbeeldingen en bouwverslagen later in dit topic worden gezet.
Zoals sommigen van jullie misschien weten record ik graag Minecraft en maak daar een speedbuild van, bijvoorbeeld van een bouwwerk of iets simpels zoals de dag en nacht cyclus.
Dus ook speedbuilds worden hier gepost en shoutouts naar mensen die zo awesome zijn om te doneren.

In de stad gelden natuurlijk ook regels zoals niet griefen, stelen, discrimineren (Eigenlijk alles wat op heel Haunted geldt). Breek je deze regels krijg je een waarschuwing. In totaal kun je er 2 krijgen. Bij de derde moet je de stad verlaten.

De eerste screenshots zijn er! De tempel die wordt gebruikt als spawn in de stad staat al overeind in de creative server!
K0hWwHB.png

zwyGo2c.jpg



UPDATE!
De stad komt nu in Survival 3 omdat ik geen groot, ungeclaimed stuk land kon vinden in Survival 1 :(


Dit was het voor nu! Stay tuned en volg dit topic want er komt gauw meer informatie bij!
En vergeet niet om te doneren en een reactie achter te laten!

-FlaconBacon
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: HolySheeper
D

Deleted member 10364

Guest
Ik had je heel graag willen helpen, maar ik speel geen Survival en verzamel dus ook geen tokens ;p
 

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
Ik had je heel graag willen helpen, maar ik speel geen Survival en verzamel dus ook geen tokens ;p

TIP!
als je elke dag vote krijg je sowieso op elke server de rewards.
Zo kun je wel voor hem wat tokens farmen als je dit wil doen. :)
 
D

Deleted member 10364

Guest
TIP!
als je elke dag vote krijg je sowieso op elke server de rewards.
Zo kun je wel voor hem wat tokens farmen als je dit wil doen. :)
Oh, dank je voor de tip! (Als ik weer online kan zal ik wel helpen ;p)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.