Er zijn ook niet zulke rijke mensen met 78k tokens :/
Ik lagg hard op kit-pvp Dusja..
160k maar oke
Er zijn ook niet zulke rijke mensen met 78k tokens :/
Ik lagg hard op kit-pvp Dusja..
Stoer man, weer tnt 12 stacks verbruiken om alleen 10 spawners te pakken? Zelf moesten jullie alle obby etc weghakken dus hebben jullie er meer last van dan ik :) en btw als je me weer raid succes. Natuurlijk houden echte jongens een eerlijke strijd he ;)dat je opschept met je tokens is kinderachtig ^ , en btw, gwn ff om te zeggen, binnen 8 dagen ben je raided :)
True locks zijn redijk naar privé chets etctja, iemand naaien is ook niet slim :) ik gebruik tenminste geen locks o m'n chesten, vind ik nogal zielig :) is geen factions waard. en btw, heb genoeg tnt for years; moet ze wel voor iets gebruiken ;)
Locks zijn niet zielig, creeper spawners is pas zielig terwijl je die niet kunt kopen in de shop of dergelijken.tja, iemand naaien is ook niet slim :) ik gebruik tenminste geen locks o m'n chesten, vind ik nogal zielig :) is geen factions waard. en btw, heb genoeg tnt for years; moet ze wel voor iets gebruiken ;)
creeper spawners? lmao alsof we dat hebben ... Dat hebben we niet nodig om tnt te hebben. Wij bouwen bases ez, en onze nieuwe base wordt 100x beter dan wie dan ook, we gaan er tijd in stoppen. En we minen de obby niet van onze oude bases, en dat verhuizen ? lol, dat is gwn extra base in geval dat er zieligerds tpglitchen. #ComboSlayers & Imthenewpros faction. kuchLocks zijn niet zielig, creeper spawners is pas zielig terwijl je die niet kunt kopen in de shop of dergelijken.
Hierdoor word het te eZ voor jullie maybe, en dat vind ik zielig.
En btw die oude base zijn jullie al 4 dagen mee aan het verhuizen en nog niet klaar want alle obby zit er nog, ik bouw in 1/2 dag(en) een nieuwe ;) hoef niet de ultieme base kijk maar wat er mee gebeurt zo.
ownee? wat doet zstevennL0l dan?creeper spawners? lmao alsof we dat hebben ... Dat hebben we niet nodig om tnt te hebben. Wij bouwen bases ez, en onze nieuwe base wordt 100x beter dan wie dan ook, we gaan er tijd in stoppen. En we minen de obby niet van onze oude bases, en dat verhuizen ? lol, dat is gwn extra base in geval dat er zieligerds tpglitchen. #ComboSlayers & Imthenewpros faction. kuch
op voorhand al bang. GGownee? wat doet zstevennL0l dan?
die heeft hele base bijna weggehakt, maarja dat weet jij ook echt want je bent gebant he.
en jah jullie verhuizen wel neem ik aan? want iedereen had inside home dusja.
en ten 3de nieuwe base maken? zstevenlol stop volgens en de rest ook zegt hij.
want hij verkoopt alles ook al dus lijkt me leuk, jij alleen in je faction nerd...
en succes met raiden, alles verkocht. en ik stopte
We proberen andere mensen hun base te zoeken via RTP dit is snel en goedkoop je verplaatsen van cords door de hele map.ik vind een slotje wel vrij drastisch als het een beetje off topic gaat, maar wellicht is dit wel een mooi signaal voor anderen om ook eens na te denken over suggesties wat dan een redelijk bedrag zou zijn of hoe het wegrennen uit gevechten anders tegengegaan kan worden? Het lijkt me dat je niet dagelijks een nieuwe plek voor je basis zoekt, dus ook niet dagelijks rtp-ed toch?
Niet bang, gwn een mega goeie deal krijgen voor de stuff en tokens, waardoor ik veel geld maak en kan uit geven voor een andere videogame van 50 euro, ben helaas wel al men spullen kwijt en 70k tokens. Maarja ben wel 50 euro rijker voor Paypal :) en ben niet bang voor jouw hoor. Je bent btw ook echt dom dat je gwn eerst god koopt op je hoofd account IRGamer en daarna nog een 2de account koopt met nog een keer god.op voorhand al bang. GG
Wat zei jij ook alweer, kinderachtig toch? #payback, en al zou je genoeg money hebben om steeds god over nieuw te kopen dan zou niemand dat doen... Dus geen "rekt"Got too much money, don't need virtual goods to earn money mate #rekt
Ik snap niet wat je je zo erg voelt op een spel jullie raiden niet mensen verhuizen omdat jullie dan je HOME bij de base hebben wij nemen dan geen risico jullie hebben mijn f nog 0 keer normaal met TNT Cannon geraid altijd inside binnen komenGot too much money, don't need virtual goods to earn money mate #rekt
Net zoals mijn faction xD we zijn nooit geraid van buiten, maar alleen van binnen.Ik snap niet wat je je zo erg voelt op een spel jullie raiden niet mensen verhuizen omdat jullie dan je HOME bij de base hebben wij nemen dan geen risico jullie hebben mijn f nog 0 keer normaal met TNT Cannon geraid altijd inside binnen komen
daar gaat 't niet om. Comboslayers & doomsgate ofzoiets hebben met imthenewpro samengewerkt voor te tpglitchen in m'n base , ( geen bewijs, maar boeie, ik weet dat 't zo is ;) ) en dat vind ik erg zielig, vooral voor 'n game ^^ ik ben er niet mad om dat hij 't deed, maar als wij 't deden zou hij huilen en zeggen dat we niets kunnen terwijl hij 't zelf doet ^^Ik snap niet wat je je zo erg voelt op een spel jullie raiden niet mensen verhuizen omdat jullie dan je HOME bij de base hebben wij nemen dan geen risico jullie hebben mijn f nog 0 keer normaal met TNT Cannon geraid altijd inside binnen komen
Geef me je coords en ik maak er 1 van.Ik snap niet wat je je zo erg voelt op een spel jullie raiden niet mensen verhuizen omdat jullie dan je HOME bij de base hebben wij nemen dan geen risico jullie hebben mijn f nog 0 keer normaal met TNT Cannon geraid altijd inside binnen komen