Scammen -,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sidney

Niet Verified
10 mrt 2015
9
0
40
22
Ey ik hoor steeds en steeds dat scammen tot bannen kan lijden maar er staat duidelijk bij prison dat scammen toegestaan is is dat ook nog steeds zo ?:eek:

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Ja, scammen is toegestaan op Miners en Prison.

R

Rutgertjuh

Guest
Je wordt er alleen niet heel geliefd mee ;)

Mvg,
Rutger

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Prison & Miners werkt met een coins systeem. Dan is 't dus toegestaan om te scammen ( ALLEEN OP DIE 2 GAMEMODES ) Tokens scammen is verboden. Alleen miners & prison dus ^^

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Zowel op prison als op miners is scammen toegestaan. Uitsluitend op die 2 servers is dit toegestaan vanwege dat het een ander economy systeem heeft. Lijk iets te mooi voor worden? Dan is dat ook zo!!!
Op alle andere servers is het strikt verboden

• Like
Reactions: LookBehindYah

Walid

Niet Verified
5 mei 2015
41
0
35
24
Maar sommige mensen worden toch geband wegens teveel scammen maar daar zijn jullie niet duidelijk in gweeest.

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
nee scammen is toe gestaan dat is simpel.
echter denk ik dat jij refereert naar de ban van gamemetnederland.
deze speler was aan het scammen waar echt geld bij betrokken was.

hij bood ranks aan voor miljoenen dat is dus verleiden met geld en dat is niet toe gestaan.

dus simpel gezegd coins scammen mag zolang er geen echt geld bij betrokken raakt.

Walid

Niet Verified
5 mei 2015
41
0
35
24
Hoi @walk3n_fridge Dat klopt maar Mijn vriend heeft gezworden dat hij niet met echt geld heeft gescamt en als het zo is dan is er niet echt bewijs dus ik vind het on schuldig. Maar jij kan dat vinden.

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
geen idee wie jou vriend is of dergelijke maar dit is wat ik weet :) de rest moet je denk de staff vragen

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
Zowel op prison als op miners is scammen toegestaan. Uitsluitend op die 2 servers is dit toegestaan vanwege dat het een ander economy systeem heeft. Lijk iets te mooi voor worden? Dan is dat ook zo!!!
Op alle andere servers is het strikt verboden

is het niet een goed idee, om een max bedrag op scam te zetten? want bij elke scam voel je je wel gedupeerd, maar ik heb liever dat er op miners, 20mil van me wordt gescammed dan 200 mil. zet je er een max scam op, dan letten scammers wel op, en is het niet dat het zo'n hoge bedragen zijn, dus dat als je gescammed word, geen probleem, natuurlijk, is het ook een slecht idee:P maar ik persoonlijk vind t een goed idee

groet dead

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
Scammen op prison en miners heeft een beperking. Er mag niet gescammed worden met items, producten, middelen buiten hauntedmc. Dit vanwege het feit dat we daar geen controle op kunnen uitvoeren.

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Scammen op prison en miners heeft een beperking. Er mag niet gescammed worden met items, producten, middelen buiten hauntedmc. Dit vanwege het feit dat we daar geen controle op kunnen uitvoeren.
je zegt met middelen buiten thn tokens mogen toch ook niet?

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
tokens hebben een financieele waarde buiten hauntedmc omdat je ze voor echt geld kunt kopen. Aangezien er spoedig een mededeling in nieuws topic er over komt ga ik dit topicje sluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.