Scammer/dief op skyblock!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aimane

Niet Verified
16 nov 2015
9
0
40
22
2015-11-16_22.40.17.png
2015-11-16_22.40.23.png

Aimane

Niet Verified
16 nov 2015
9
0
40
22
jammer dat hij het ni terug wil storten ik hoor graag van een mod wat er nu gaat gebeuren

Thomas013

Niet Verified
21 feb 2015
16
1
47
Wat is dit? Als de belastingdienst je te veel terug betaalt ga je toch ook niet naar de dienst toe om geld aan hun te geven? Waarom zou Jefhut dat wel moeten doen.

Doctorchinees

Niet Verified
29 jan 2015
69
26
174
23
bami
btw de plugin is engels/amerikaans dus in amerika/engeland is de 'komma' en 'punt' juist andersom gebruikt. (voorbeeld: check je rekenmachine een punt is een komma, een komma is een punt)
voor de volgende keer alvast voor dat je weer ruzie gaat maken met een andere kind.

Gr
Het poesje

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
of je doet niet moeilijk en doet gewoon een heel bedrag geven. maar ja dit van jefhut is erg kinderachtig. Als oude Stafflid ergens anders is dit echt wel scammen >_< maar ja sommige kinderen zijn te dom om dat te zien. en te kinderachtig om het toe tegeven/terug geven van de spullen.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Wat is dit? Als de belastingdienst je te veel terug betaalt ga je toch ook niet naar de dienst toe om geld aan hun te geven? Waarom zou Jefhut dat wel moeten doen.
Dit is maar een spel he... Nie de belastingsdienst.
Die Jef moet gwn een stoppen met het kindje uit te hangen en dat geld terug geven.
Het was perongelijk, dus wrm zou hij het mogen houden. En als hij het nie wilt geven, zullen de mods hem wel iets geven xD( als je snapt wat ik bedoel)

Aimane

Niet Verified
16 nov 2015
9
0
40
22
Wow gewoon wow wat een prut argument.
Dit is echt heel kinderachtig.

Je gaat het verschil gewoon terugbetalen.
Zo niet, dan zul je de straf krijgen voor scammen.

Mvg,
Dauwdruppel
Ik zou graag me geld terug willen want jefhut heeft niks betaald mvg Koning_Atibi

Falchon

Niet Verified
17 nov 2015
1
1
67
23
Ik ben gister avond soort van bestolen ik en jefhut hadden een deal voor cobble en ik wou hem 12,50sc betalen voor 32cobble alleen door dat die command niet werkt is het door de server zelf 1250sc geworden en ik heb hem gevraagd om mij geld terug te geven maar dat wil die steeds niet doen vandaar deze report.
Aangezien je kinderachtig reageert zijn we er allemaal van overtuigt dat je zeker gescammed hebt.
Om te beginnen, je breekt een officiële regel. 2de, er is bewijs dus je kan niet argumenteren of er bewijs is. Ten derde, je hebt geen respect voor de staff en dat maakt je nog meer schuldig.

waar staat dat als iemand een fout maakt met betalen je het geld MOET terug geven!?
Het hoort bij de regels.

Mvg
~Falchon

Status
Niet open voor verdere reacties.