Schematic op je plot

Status
Niet open voor verdere reacties.

MobKill3r2006

Niet Verified
2 dec 2014
17
1
79
www.wouterjoosen.nl
Hallo,

Ik heb 4 jan. een mail gestuurd naar contact@h***.com voor het plaatsen van een schematic op mijn plot. Hoe lang duurt het voor dat ik reactie kan verwachten?

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
volgens mij heeft de staff het de laatste paar dagen heel druk, dus ben geduldig ;)

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Is 'ben' een Nederlandse imperatief enkelvoud???
:o
JK
Staff is inderdaad erg druk. ;)

MobKill3r2006

Niet Verified
2 dec 2014
17
1
79
www.wouterjoosen.nl
ja oke maar ik heb ook al een keer 2 andere mails gestuurd en heb ik nooit meer iets van gehoord en dat was vorig jaar ongeveer 3 maanden geleden volgens mij nog langer...:(

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Het kan ook dat andere zaken belangrijker zijn.

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
helaas heeft de owner zelf het heel druk de laatste tijd met school en stuff, en dus moet je van hem eventjes niks verwachten ;) (examens ofzo?)

maar ik zal je vertellen, volgens mij doet hij op deze server geen schematics plaatsen... dus in plaats van schematic te gebruiken, kun je het niet gewoon zelf bouwen? minecraft draait juist om het zelf craften en bouwen van stuff etc, gewoon iemand anders zn design erin plakken vanuit een schematic is toch saai? :p

MobKill3r2006

Niet Verified
2 dec 2014
17
1
79
www.wouterjoosen.nl
Je hebt helemaal gelijk alleen er stond echt bij de god help dat je een schematic op je plot mag alleen moet je het mailen. kijk dit stond er: - Je mag schematics inladen in de map. Hiervoor moet je de schematic die je op je plot wilden hebben mailen naar contact@h***.com of via het forum versturen zodat wij deze in kunnen laden voor je.'' dus je zou denken dat hij ook een keer op de mails moet reageren. en je hebt nog steeds gelijk dat het saai is op iemand anders design erin te plakken maar dat wil ik gewoon heel erg graag en dat is best wel moeilijk om te maken...

MobKill3r2006

Niet Verified
2 dec 2014
17
1
79
www.wouterjoosen.nl

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
Je hebt helemaal gelijk alleen er stond echt bij de god help dat je een schematic op je plot mag alleen moet je het mailen. kijk dit stond er: - Je mag schematics inladen in de map. Hiervoor moet je de schematic die je op je plot wilden hebben mailen naar contact@h***.com of via het forum versturen zodat wij deze in kunnen laden voor je.'' dus je zou denken dat hij ook een keer op de mails moet reageren. en je hebt nog steeds gelijk dat het saai is op iemand anders design erin te plakken maar dat wil ik gewoon heel erg graag en dat is best wel moeilijk om te maken...

aah ok, ik wist niet dat dit kon :)
ik ben ervan overtuigd dat dit wel goed komt dan, als Remy eenmaal klaar is met zn examen gebeuren of whatever die moest doen deze tijd :D

kippekiller

Niet Verified
19 jun 2014
46
2
122
soms heb ik het idee dat als remy en de staff het idee niet leuk vinden ze gwn niet reageren

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Begin augustus waren er 200 mensen online en kwamen er 3 emailtjes per dag binnen voor Remy en werd er 'af en toe' wat op het forum gepost. Dat is voor een 'vrijwilligers organisatie' nog wel te doen. Een upload voor een schematic was zo bekeken en op de server gezet.

Afgelopen weekeinde waren er 1000 mensen online, komen er vele tientallen emails per dag binnen, zijn er honderden berichten te bekijken en te verwerken op het forum en moet er ook een hoop technisch blijven draaien.
Dan hebben we het nog niet over het bestrijden van hackers, cheaters en schade door griefing, wat vele uren per dag kost.
Remy zit in drie weken hard blokken voor z'n examens. Die is er gewoon nagenoeg niet.

Ja, het is onderdeel van [God] om te mogen uploaden, maar het is belangrijker om met de schaarse middelen de servers te laten draaien zonder al te grote problemen.

Tijdgebrek. Dat is het enige wat er speelt. Een handjevol vrijwilligers die te veel te doen hebben in te weinig tijd.
Een snelle oplossing voor het uploaden en inladen van schematics is helaas nog niet in zicht.

Wat je wel *kan* doen is de mod "Schematica" installeren. Met die mod kan je schema's maken (b.v. in je single user wereld(en)) en laden *en* als een soort stencil (voorbeeld) in je wereld (ook de Haunted Creative wereld) projecteren.
Je ziet dan precies waar je welk blok moet plaatsen.

Een nog mooiere functie is dat je de functie "Print" kan gebruiken. Als je zorgt dat in je inventory balk de juiste items zitten en je zet "print" aan nadat je een schematic hebt geprojecteerd, dan plaatst de mod de blokken automatisch volgens het voorbeeld (doet het neerzetten van het blok na). Je moet dan wel langzaam lopen, omdat je alleen blokken kan laten plaatsen die 'in reach' (binnen handbereik) zijn. Je bouwt daarmee een huis na in 10 minuten.

Voor een uitstekende handleiding over het installeren van mods, inclusief schematica:

https://github.com/drjawa/Introduct...-to-Installing-Client-side-Mods-for-Minecraft

Let er wel op dat je alleen de 'toegestane' mods mag gebruiken op Haunted (Optifine, Forge, Liteloader, Schematica,...)

Hoop dat je hiermee tenminste voorlopig even verder kan.

Groet!

Hape

MobKill3r2006

Niet Verified
2 dec 2014
17
1
79
www.wouterjoosen.nl
Ik begrijp het probleem van het tijdgebrek wel, maar als iemand GOD koopt, dan koopt hij/zij dit om gebruik te kunnen maken van alle functies. Mij lijkt dat je daar dan ook in moet voorzien als verkopende partij. Als ik een kranten abo afsluit dan wil ik elke een krant bezorgd krijgen en niet te horen krijgen dat de bezorger geen tijd heeft om te bezorgen dus moet ik de krant maar even online lezen. (bijvoorbeeld)

Ik ga het eens proberen met de tips die je geeft, maar hoop dat jullie alsnog tijd kunnen vrijmaken voor dit soort zaken.

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Volledig met je eens, als het om een commerciele partij gaat; Echter, dat is Haunted (nog) niet.
Dat is ook de reden dat in de voorwaarden uitdrukkelijk staat dat:

"...na je donatie is er geen garantie dat je de gewenste producten ook echt krijgt."

Er had gekozen kunnen worden voor de vaker gebruikte zin "Alle leveringen zijn op basis van 'best-effort'", maar dat vond men, toen de ranks werden geintroduceerd niet voldoende duidelijk voor het meestal jonge publiek.

Wat niet specifiek in de voorwaarden staat, is dat de donateurs wel degelijk een speciale status hebben; Zij zijn immers de mensen op wie Haunted (-'s voortbestaan) mede gebouwd is -de hosting wordt hieruit voornamelijk gefinancierd- en er daarom meer rekening gehouden wordt met hun mening en wensen.

Zal een gewone speler sneller te horen krijgen: 'je moet niet zeuren, het is gratis', een opmerking of vraag van een donateur wordt doorgaans serieus genomen, beantwoord en -vrijwel altijd- opgenomen in de "To Do / wensenlijst" voor de komende periode.
Dat de volledige uitvoering van die lijst soms -helaas- lang op zich laat wachten, is weer volledig te wijten aan het huidige gebrek aan mankracht.

Ik kan je dus beloven: 'staat genoteerd'!

Groet,

Hape

Status
Niet open voor verdere reacties.