Serverkracht & mods

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunties,
Veel nieuwe blauwe namen en onderhoud aan de creative server en de skyblock server.

Nieuwe mods
Zoals te merken hebben we ingame flink uitgebreid in het stafteam. Met trots presenteren wij jullie 4 nieuwe moderators. Ze hebben in onze ogen bewezen een aanwinst te zijn voor HauntedMC en wij hebben dat beloond met de Moderator rank.
De nieuwe mods zijn; @OceanicMounten, @Kleinesmurfy, @MisterDubai en @xBennie.
Opvallend is dat 2 van hen al eens eerder moderator waren op de server. Welkom terug MisterDubai en xBennie.

Extra serverkracht
Te merken was de enorme drukte op onze servers afgelopen dagen. Met name creative kreeg het flink te verduren met 110 spelers online. Daarom hebben we besloten een nieuwe dedicated server speciaal voor creative aan te schaffen. Creative biedt plek voor 200 spelers en zal geen lag meer vertonen door deze flinke investering.
Ook skyblock is verhuisd naar een ander bestaand dedicated server van ons, tevens zijn hier voorbereidingen getroffen voor de grote skyblock update. Binnenkort zal deze update plaatsvinden.

Server drukte
Gister hebben wij weer de 300 spelers online mogen aanschouwen! Dit is echt super en stimuleert ons om nog harder te werken voor de server. Dank jullie wel voor deze enorme support. Het helpt echt enorm.

Teamspeak Server
Onze teamspeak server heeft ook een vernieuwing gekregen. Het ip voor de teamspeak server is ts.hauntedmc.nl
Buiten de nieuwe indeling is er nu een support channel. Hier kun je wachten tot een moderator of admin beschikbaar is om je helpen. Zeer handig als je geen ticket wil aanmaken en direct je probleem wil oplossen op teamspeak.


Mvg Remymine
 
Laatste update:

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
bouwer is niet mijn ding, niet dat ik bouwen niet leuk vind hoor maar ik zit graag op survival 1.
Daar help ik al echt iedereen en het waren op een avond een aantal spelers die riepen Freakie jij moet mod worden, je helpt zo vaak.
daardoor ben ik gaan nadenken en ik dacht toen Ja , dat lijkt me wel leuk.

Ik ben denk ik de oudste speler op haunted en alle jonge spelers kunnen het wel vinden met die ouwe knar :D
Als er nu drama is kalmeer ik de boel al dus mod zou een leuke job wezen voor me.

Jammer dat ze niemand zoeken.

Ik zal het voorleggen aan de survival manager, hulp kunnen we altijd gebruiken.

Maak je geen zorgen over de oudste te zijn, er spelen genoeg 50-60 plussers :p
 

freakiebeakie

Supreme
freakiebeakie
freakiebeakie ✔
Supreme
5 okt 2014
59
33
134
51
hahaha zo oud ben ik nou ook weer niet xD op survival 1 staan ze iig altijd gek te kijken als ik mijn leeftijd vertel.
Zou leuk zijn Remy, ik hoor het wel
 

motorhom

Supreme
motorhom
motorhom ✔
Supreme
6 jan 2014
67
38
144
69
Zwolle NL
wat moeten daddio_online en ik dan wel zeggen...... oud? nooit voor MC!
 

freakiebeakie

Supreme
freakiebeakie
freakiebeakie ✔
Supreme
5 okt 2014
59
33
134
51
hahahaha motorhom, wist niet dat je zo oud was , gezellig man samen schroeven we de gemiddelde leeftijd flink omhoog
 

Kleinesmurfy

Niet Verified
3 feb 2015
126
67
157
32
'S-Hertogenbosch
Hoe jong zijn jullie dan?
Ik ben op dit moment op huwelijksreis in Italië, nadien kan ik pas gaan kijken & peilen of je in aanmerking zou kunnen komen voor versterking van het Team.

Met Vriendelijke Groet,
Kleinesmurfy / Guido
Nu vanuit Venetië
 

freakiebeakie

Supreme
freakiebeakie
freakiebeakie ✔
Supreme
5 okt 2014
59
33
134
51
Hey kleinesmurf, veel plezier tijdens jullie huwlijksreis :P.

Ik ben 44 jaar jong ;P
 
  • Like
Reactions: Doc_Brano

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
lol yay ben niet de enigste boven de 30 XD ahahaha
 

freakiebeakie

Supreme
freakiebeakie
freakiebeakie ✔
Supreme
5 okt 2014
59
33
134
51
@engelinac , :P wat speel je dan want je naam komt me niet bekend voor.
Zelf speel ik Survival 1, overdag vooral gedomineerd door de kids maar in de avond uurtjes is het altijd gezellig oudere uurtjes :D
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
@engelinac , :P wat speel je dan want je naam komt me niet bekend voor.
Zelf speel ik Survival 1, overdag vooral gedomineerd door de kids maar in de avond uurtjes is het altijd gezellig oudere uurtjes :D
Hoe oud zijn je kids? :p
 

Almath3a

Niet Verified
23 sep 2014
28
7
87
50
Enschede
tmntfan.nl
@engelinac , :P wat speel je dan want je naam komt me niet bekend voor.
Zelf speel ik Survival 1, overdag vooral gedomineerd door de kids maar in de avond uurtjes is het altijd gezellig oudere uurtjes :D
Mijn minecraft naam is Almath3a, ik moet dat hier nog veranderd krijgen, als dat kan.

Soms ben in op survival 1 of 2, maar meestal op skyblock.
 
  • Like
Reactions: Maaraa

5XI

Niet Verified
28 feb 2017
87
13
132
21
Nederland
Veel succes nieuw staff!
 

freakiebeakie

Supreme
freakiebeakie
freakiebeakie ✔
Supreme
5 okt 2014
59
33
134
51
thanks Ohmika :)
en mijn kids zijn 4 en 1 jaar oud ;P.
 

freakiebeakie

Supreme
freakiebeakie
freakiebeakie ✔
Supreme
5 okt 2014
59
33
134
51
@engelinac , bovenste balk naast het envelopje, als je je muis daar boven je naam laat zweven en daar op Persoonlijke gegevens klikt kan je aangeven wat je Minecraft naam is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.