Ik vind helemaal mooi!Of gewoon zoals andere grote factions servers, een warp shop met een goed werkende sell shop -> mensen bouwen farms -> unclaimed -> meer gevechten- > iedereen blij
Ik vind helemaal mooi!Of gewoon zoals andere grote factions servers, een warp shop met een goed werkende sell shop -> mensen bouwen farms -> unclaimed -> meer gevechten- > iedereen blij
Dan moet er een aparte pay plugin komen zoals ik eerder eens heb voorgesteld voor factions, dus niet met tokens maar dan met money of coins ;) alleen remy heeft er niet op gereageerdOf gewoon zoals andere grote factions servers, een warp shop met een goed werkende sell shop -> mensen bouwen farms -> unclaimed -> meer gevechten- > iedereen blij
Mee eensIk zou het ook vet vinden als er een andere faction server bijkomt met OPer stuff. Dat je bij rank god veel gapples en armor etc krijgt. Dat tnt en obi minder rare worden etc. Dat er ook grotere worldborder komt. Met een grote shop waar je stuff kan sllen en kopen (ook spawners)