/shop

Status
Niet open voor verdere reacties.

778844

Niet Verified
5 apr 2015
5
1
72
24
Het is maar een klein vraagje maar waarom is /shop op skyblock verwijdert? Het was zo handig :(:(:(:(

778844

Niet Verified
5 apr 2015
5
1
72
24
Dat is wel spijtig maar de shop op skyblock (waar ik vooral aandacht aan schonk)was toch niet voledig. Je kon er vb geen zand cobble en.. Op kopen. Ik hoop dat ze de shop beter maken vervoledigen en ze er terug opzetten en nog een tof ding zou zijn dat ze net zoals in survival toelaten om shops te maken op een soort plaats in de spawn.

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Dat is wel spijtig maar de shop op skyblock (waar ik vooral aandacht aan schonk)was toch niet voledig. Je kon er vb geen zand cobble en.. Op kopen. Ik hoop dat ze de shop beter maken vervoledigen en ze er terug opzetten en nog een tof ding zou zijn dat ze net zoals in survival toelaten om shops te maken op een soort plaats in de spawn.

/market heeft de boel overgenomen denk ik en je koopt dan van players niet van een computer denk dat deze eerder verbeterd wordt dan dat /shop ooit weer terug komt.

778844

Niet Verified
5 apr 2015
5
1
72
24
/market heeft de boel overgenomen denk ik en je koopt dan van players niet van een computer denk dat deze eerder verbeterd wordt dan dat /shop ooit Ja ik denk het ook
maar market is ook wel tof want je koopt dan van andere mensen en kan je zelf dingen verkopen dat heb je niet op veel servers weer terug komt.

/market heeft de boel overgenomen denk ik en je koopt dan van players niet van een computer denk dat deze eerder verbeterd wordt dan dat /shop ooit weer terug komt.

Ja ik denk het ook
maar market is ook wel tof want je koopt dan van andere mensen en kan je zelf dingen verkopen dat heb je niet op veel servers

Status
Niet open voor verdere reacties.