Shops wederom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 3030

Guest
Het idee wat hier besproken werd is dat we allen de prijzen aannemen uit het eerste bericht. @t022

D

Deleted member 3030

Guest
In bericht 1 stonden nieuwe prijzen, ga jij je prijzen hier niet aan aanpassen?

R

Rutgertjuh

Guest
Ook ik sluit me er bij aan. Ik heb net een controle gedaan en ben bij vele shops langs geweest waar hoge prijzen te krijgen zijn. Ik kwam nog steeds heel veel mensen tegen die gewoon de hoge prijzen aanboden. Het gaat hier bij om:

Megaplots:
  • Retep4snah (@Retep )
  • T022 (@t022 )
  • Heroebrain01 (@stijn123456789 )
  • Superallard (@Rutgertjuh ) (Ik heb gelezen dat je akkoord ging, maar je prijzen zijn nog niet veranderd)
  • KoningWouterM (?)
  • Coolkingm (?)
  • Teunie_2002 (?)
  • zStevenzLl (@Stevenn)
Normale Plots:
Zouden jullie aub ook jullie prijzen kunnen aanpassen naar de bovenstaande???

Ik heb dus nu mijn prijzen aangepast en heb sindsdien maar enkele klanten gehad, ik stel voor mij zelf, eigelijk voor iedereen als jullie het goed vinden, deze deadline: Prijzen moeten aangepast zijn op 9-3-2015 om 18:00. Wanneer dit niet zal zijn en er maar enkele hun prijs gaan veranderen, zal ik dit ook maar moeten doen. Want wie komt er nu naar een shop met lagere prijzen als er tientallen shops met hoge prijzen in de buurt liggen? Hopelijk passen jullie je prijzen aan. Reageer vooral op mijn bericht, wil jullie mening wel weten hierover.

Met vriendelijke groet,
JordivanLaarhoven

Sorry, maar ik had vandaag een paar hindernissen waardoor ik ze niet kon veranderen. Morgenochtend zal ik ze veranderen.

Mvg,
Rutger

EDIT: Ik heb mn prijzen veranderd.

Last edited by a moderator:

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
Alle prijzen gelieve aan te passen naar de eerste prijs aanduiding

Dit voorkomt namelijk onwijs veel probelemen.

Ben in iedergeval blij dat vele het ermee eens zijn en akkoord gaan met de regeling die we nu treffen :D

Retep

Niet Verified
24 dec 2014
37
39
124
23
Ook ik sluit me er bij aan. Ik heb net een controle gedaan en ben bij vele shops langs geweest waar hoge prijzen te krijgen zijn. Ik kwam nog steeds heel veel mensen tegen die gewoon de hoge prijzen aanboden. Het gaat hier bij om:

Megaplots:
  • Retep4snah (@Retep )
  • T022 (@t022 )
  • Heroebrain01 (@stijn123456789 )
  • Superallard (@Rutgertjuh ) (Ik heb gelezen dat je akkoord ging, maar je prijzen zijn nog niet veranderd)
  • KoningWouterM (?)
  • Coolkingm (?)
  • Teunie_2002 (?)
  • zStevenzLl (@Stevenn)
Normale Plots:
Zouden jullie aub ook jullie prijzen kunnen aanpassen naar de bovenstaande???

Ik heb dus nu mijn prijzen aangepast en heb sindsdien maar enkele klanten gehad, ik stel voor mij zelf, eigelijk voor iedereen als jullie het goed vinden, deze deadline: Prijzen moeten aangepast zijn op 9-3-2015 om 18:00. Wanneer dit niet zal zijn en er maar enkele hun prijs gaan veranderen, zal ik dit ook maar moeten doen. Want wie komt er nu naar een shop met lagere prijzen als er tientallen shops met hoge prijzen in de buurt liggen? Hopelijk passen jullie je prijzen aan. Reageer vooral op mijn bericht, wil jullie mening wel weten hierover.

Met vriendelijke groet,
JordivanLaarhoven
Oh, het spijt me jongens! Ben al een tijdje niet meer op prison geweest.
Het lijkt trouwens of mensen mn shop niet zien ;)

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
iedereen veranderd dus zijn/haar prijzen.

ik moet zeggen ik heb het dit weekend heel het weekend veranderd gehad maar het gaat nog steeds als een tierelier!
dus ik ben nog steeds erg voorstander van dit concept.

Status
Niet open voor verdere reacties.