Geaccepteerd Shoutbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leondwerg

Niet Verified
10 jul 2014
73
14
94
50
Waarom is de shoutbox weg / kan ik hem niet zien ?

Heb ik daar een ban ? zo ja graag meer info aub over hoe wat en waarom graag

D

Deleted member 3363

Guest
Oké. Ik heb je profiel eens nagekeken en zie geen meldingen erop staan van andere moderators/administrators. Kan je specifiek uitleggen wat je precies ziet of juist niet?

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

Leondwerg

Niet Verified
10 jul 2014
73
14
94
50
Als ik niet ingelogt ben dan zie ik de shoutbox, maar zodra ik mij inlog zie ik de shoutbox ineens niet meer.

niet ingelogd:

ZmKGAbK.jpg

wel ingelogd:

n3gddCL.jpg

Laatste update:

Walking_Fridge

Niet Verified
13 sep 2014
393
36
129
27
@remymine @Kogetsoo

Ik heb dit zelf ook gehad, was toen ook verbannen op de Shoutbox.

Leondwerg

Niet Verified
10 jul 2014
73
14
94
50
ow okee, zou ik dan ook mogen weten waarom ik verbannen ben van de shoutbox ? ik zou niet weten waarom maar goed er zal een mod / admin wel weten waarom denk ik dan toch ? verder heeft @xEvilCraftx gekeken maar die heeft geen notitie gezien dus wel beetje vreemd allemaal.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.729
1.826
425
29
Rotterdam
hauntedmc.nl
Verbannen van de shoutbox vanwege het negatieve toontje dat gezet werd.
Shoutbox bans worden veelvuldig door mij uitgevoerd. Simpelweg: de shoutbox is niet voor die onzin bedoeld.
Als je je hart moet luchten over iets dat niet goed is, maak een mooi report/bug topic aan, maar spui het niet in de shoutbox.

Leondwerg

Niet Verified
10 jul 2014
73
14
94
50
@remymine oke prima weet ik dat, ligt het niet aan mijn pc zeg maar. Het enige wat ik mij kan herinneren is dat ik gezegd heb : " punt van vorige week weer gemaakt " over het geval van de dropparty op skyblock waarbij jij uiteindelijk kwam opdagen, en zoals je terecht zei" dit hoor ik niet te doen, dit is mijn taak niet". Maar goed k zal wat beter op mn woorden gaan passen dan.

Status
Niet open voor verdere reacties.