Beste peeps van Haunted,
Zoals sommigen van jullie al weten, ben ik de laatste tijd wat minder actief op de server, i.v.m met school en stapels huiswerk heb ik (helaas) minder vrije tijd. Maar... ik kwam vanmiddag op een briljant idee, ik download een mod'je met nieuwe biomes, bergen, etc. en ik maak een survival serie, en post de video's op het forum, in dit topic. (De video's worden dus gewoon hier neergzezet als ik er een heb gemaakt, om de hoeveel tijd er een video komt? Als ik vrije tijd over heb!) Ik beloof je: Het wordt awesome :O
Hier is ie dan!
De officiële trailer van "The Mountain" :O
Enjoy!
:O de eerste aflevering is er...
MET voice natuurlijk!
Enjoy! ;)
Hier is de 2e aflevering!
Helaas is ook deze aflevering met een erg hoog FOV,
de volgende keer zet ik hem lager. Maar... deze aflevering
is de meest derp'igste van ze allemaal!
Enjoy!
Zoals sommigen van jullie al weten, ben ik de laatste tijd wat minder actief op de server, i.v.m met school en stapels huiswerk heb ik (helaas) minder vrije tijd. Maar... ik kwam vanmiddag op een briljant idee, ik download een mod'je met nieuwe biomes, bergen, etc. en ik maak een survival serie, en post de video's op het forum, in dit topic. (De video's worden dus gewoon hier neergzezet als ik er een heb gemaakt, om de hoeveel tijd er een video komt? Als ik vrije tijd over heb!) Ik beloof je: Het wordt awesome :O
Hier is ie dan!
De officiële trailer van "The Mountain" :O
Enjoy!
:O de eerste aflevering is er...
MET voice natuurlijk!
Enjoy! ;)
Hier is de 2e aflevering!
Helaas is ook deze aflevering met een erg hoog FOV,
de volgende keer zet ik hem lager. Maar... deze aflevering
is de meest derp'igste van ze allemaal!
Enjoy!
Laatste update: